.
Au trecut vreo 2 luni cred, simt incontinuu ca imi este rau ..
Am 18 ani ..azi iar mi s-a facut rau in autobuz simteam c ama sufoc, eu am mai avut starile acestea dar mi-au trecut acum simt ca totul merge pedos, inghit des pana numai am saliva si parca ma inec..etc.Am fost la psihiatru iau anxiar si doxepina,sa le mai iau ? Am luat doar 10 zile luna trecuta mi-a fost mai bine si cand le-am lasat sa zic asa,parca imi era rau ..asta e ceva psihic ma gandesc, ma duc si la psiholog, dar azi parca mi-a pus capac nu stiu ce sa mai fac, vreau sa vorbesc cu cineva care a avut problema asta si daca ma poate ajuta .. :-?? nu stiu ..
Adauga raspuns
Raspunsuri (5)

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
acum 10 ani
Buna seara,
Pika Elena, îmi pare rău pentru problema cu care te confrunţi. Deocamdată aș putea sa te ajut cu informații despre atacul de panică, deoarece acesta implica printre simptome ala, alaturi de palpitatii, amorteli, transpiratii, senzatia de lipsa de aer , sentimentul de irealitate etc.Sunt situatii în care atacul de panică poate avea cauze medicale, dar si altele în care poate apărea, pe un fond de anxietate, ca reacţie la stres. În acest caz, reprezintă un fel de descărcare a tensiuni acumulate.
Oamenii anxioşi se îngrijorează foarte mult, chiar şi pentru cele mai mărunte lucruri. Evident, o asemenea persoana va găsi nenumarate ,,ocazii” în care să se simtă stresată. Astfel, se încarcă cu multă tensiune şi ,uneori, aceasta se descarcă printr-un atac de panică.
În asemenea situaţii, pastilele, ceaiurile etc amelioreaza dar nu rezolvă problema, deoarece nu pot actiona asupra obişnuinţele noastre mentale. Acestea pot fi restructurate cu succes cu ajutorul psihologului în cadrul sedinţelor de psihoterapie.
Dacă nu sunt cauze medicale și este vorba de atac de panică pe fond de stres sau anxietate și care se repetă, atunci poți apela la psiholog.
Sper că aceste informaţii îţi sunt utile. Pentru orice alte întrebări îmi poţi scrie,dar si citi aici:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/panica/
O seara plăcută
Psihoterapeut Gabriel Pirvan
Telefon: 0764.443.184
E-mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro