.
ma ajuta cineva cu un tratament naturist
Adauga raspuns
Raspunsuri (11)
colnago
acum 13 ani
Un remediu naturist poate fi bautura bioactiva Tahitian Noni, prin substantele serotonina si melatonina.
Raspunde
0
Advertisement
Gabri
acum 13 ani
Eu folosesc seminte de mac, prajite putin in tigaie. Cam o cescuta o data sau de doua ori pe zi in perioadele de mare stres. Nu stiu cit opium ajunge in acest fel in organism, dar nu am simtit nici un fel de efect advers. Reteta o stiu de cind eram mica si aveam tahicardie. Medicul imi recomandase bromoval iar bunica a hotarit ca macul e mai natural.
Raspunde
0
carolinna
acum 13 ani
¨Medicul imi recomandase bromoval iar bunica a hotarit ca macul e mai natural.¨(copy-paste Gabri)
Gabri,bunica ta cu siguranta e f draguta ,dar nu are competenta medicala..ma gandesc.
Annabellavali, macul(Papaver somniferum) intr-adevar este un usor alagetic si calmant.Actiunea sa farmacologica este una sedativa,iti poate induce o stare de somnolenta(ca si teiul) dar pana la a fi un remediu impotriva atacului de panica..e cale lunga.Medicament-minune nu detine nici macar medicina naturista(cu referire la Noni),sfatul meu este sa treci pe la un psiholog.
Bafta multa.
Raspunde
0
annabellavali
acum 13 ani
multumsc pentru sfat carolinna
Raspunde
0
loredana_dana
acum 13 ani
homeopatia este mult mai eficienta in astfel de probleme , mergeti la un homeopat bun si veti rezolva aceasta problema mai mult ca sigur si fara efecte adverse !
Raspunde
0
annabellavali
acum 13 ani
buna loredana_dana,crezi ca sedatif pc mi-ar fi recomandat?e un produs homeopat.
Raspunde
0
vali
acum 13 ani
e mai simplu sa mergi la un medic homeopat din loc ta, oricum e nevoie de repertorizare pt ati gsi remediul potrivit tie, ce ii bun la unul nu inseamna ca e bun si la altu, sintem unici fiecare
Raspunde
0
loredana_dana
acum 13 ani
il poti incerca daca ti se potriveste simtomelor ....
"" sedatif pc---Produs homeopat pentru stari de anxietate, emotivitate accentuata, iritabilitate, tulburari de somn."''
pentru eficienta maxima a remediilor homeopate ar trebui totusi sa consulti un medic bun nu intotdeauna cand un remediu este bun pentru cinevava anume cu aceleasi simtome aparent , sunt bune si pentru tine . in repertorizarea remediilor conteaza foarte mult si trairile sufletesti si cele psihice nu numai cele fizice .
daca doresti sa vorbim mai multe imi poti lasa adresa ta de mail in mesaj privat
Raspunde
0
vasile
acum 13 ani
pentru atac de panica, va recomand homeopatia, medicul homeopat va ajuta,nu e o boala pshica, nu tine de pshiolog
Raspunde
0

Psih. Iordache Iuliana
acum 13 ani
buna ziua,
atacul de panica l-am descris foarte detaliat pe www.psiho-hipnoza. ro,este de fapt un strigat de ajutor al psihicului.sigur produsele naturiste,homeopate pot rezolva efectul dar nu si cauza.acolo unde apare un atac de panica exista in spate multa anxietate,multa furie,deficit de afectivitate....cea mai eficienta pe termen lung este psihoterapia.pentru d-nul Vasile recomand calduros sa citeasca din Manualul de diagnostic al tulburarilor psihice (DSM IV) ce este atacul de panica si mai pe urma sa-si dea cu parerea. cu respect psih. iuliana iordache