.
buna seara am 19 ...si...de vreo 4 luni simnt o frica intensa in mine.....obosesc frt.....am senzatii de sufocare....palpitatii....transpir rece pe frunte.....prima oara am crezut ca am cancer la plamaani, miam facut analizele si au esit bune......seara ma gaandesc ca mor si ca nu mai ajung dimineata.....luna trecuta nam mai avut nimik mia trecut chestele astea.....dar de vreo saptamana sunt mai rele ma gandesc da fac infarct desi am facut analizele la inima si la sange de atatea ori tot ma gandesc.......am fumat acum vreo 6 luni in urma un joint si in seara aceea am intrat in panik era prima oara cand am fumat.....sunt un pic mai fricos de fire......PUTETII SA MA AJUTATII CU CV...VA ROG SUNT DISPERAT
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)
Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 9 ani
Este vorba despre anxietate, Mada.
Poti citi pe Psihoutil despre tulburarile de anxietate, sper sa te ajute:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
Daca lasi netratata aceasta problema, se poate agrava:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/hipocondria/
Sa ne auzim cu vesti mai bune!
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro
Raspunde
0
Advertisement
mada123
acum 9 ani
multumesc mult dar nu stiu unde sa tradez chestia asta si pot sa aflu daca pot esii din anxietate ptr j imi vreau viata inapoi......
Raspunde
0

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 9 ani
Mada, inteleg ca vrei sa redevii tu insuti. Iti poti trata anxietate la un cabinet de psihoterapie.
La noi costul unei sedinte de psihoterapie si dezvoltare, in cazul elevilor, studentilor este de 75 RON (in mod normal sedinta costa 100 pentru persoanele angajate s.a.).
O varianta si mai accesibila este inscrierea intr-o plaforma online. Accesul in platforma pentru 3 luni de zile nelimitat costa 500 RON (plata se poate face in doua rate). Plus 5 sedinte de psihoterapie pe care le putem tine online pe Skype (asta mai ales daca nu esti din Bucuresti) sau la cabinet.
Platforma include:
- Evaluarea si diagnoza problemelor de anxietate, evaluarea complexa a personalitatii si a impactului anxietaaii asupra functionarii cognitive.
- Acces 3 luni nelimitat la toate programele de anxietate: panica, fobie sociala, fobii specifice, nevroza obsesiv-compulsiva, tulburare post-traumatica, anxietate generalizata.
- Asistenta psihologica online pe toata perioada utilizarii platformei, comunicare constanta prin mesaje si 5 sedinte online a cate 50 de minute.
- Resurse psihologice multimedia (articole, imagini, prezentari de caz, videoclipuri, inregistrari audio despre anxietate si tratamentul acesteia).
- Forum de discutii cu alte persoane care se confrunta cu probleme similare de anxietate.
- Toate datele tale personele raman confidentiale.
Mai multe detalii afli daca vizitezi site-ul: www.psihoutil.ro
Sau poti copia acest link:
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online-a-anxietatii/
Multa speranta, incredere si sanatate!
Psiholog Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]