.
am 26ani si ma confrunt foarte des cu atacuri de panica,in timpul carora imi creste tensiunea arteriala ajungand uneori si la 16-11.va rog sa-mi spuneti daca este normal sau sunt hipertensiva?desi cu cateva luni in urma am fost la cardiolog si totul era bine.
va multumesc...
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)

Psih. Marcu Ioana-Corina
acum 12 ani
Buna ziua,
Cresterea tensiunii arteriale atunci cand te confrunti cu un atac de panica este normala, aceasta fiind unul dintre simptomele acestei afectiuni. Ai procedat foarte bine ca ai mers la cardiolog pentru a verifica starea de sanatate a inimii tale, astfel ai eliminat aceasta posibilitate.
Iti recomand sa apelezi la serviciile unui consilier psihologic sau ale unui psihoterapeut care sa te ajute sa inveti cum sa gestionezi aceste atacuri de panica, cum sa te relaxezi si implicit sa capeti o stare de bine.
Multa sanatate!