.
buna ziua!va rog sa ma ajutati,simt ca nu mai pot!in urma unor probleme de sanatate cu mama mea(bolnava de tumoare maligna pe creier)am atacuri de panica.
orice ma doare ma panichez ca m as imbolnavi.simt ca nu mai pot sa duc am un baiat de crescut va rog sa ma ajutati.sanatate va doresc
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psiholog Liliana Puchea
acum 12 ani
Buna ziua
In urma a ceea ce descrieti nu numai cel care este bolnav are nevoie de psihoterapie ci si cei care sunt in preajma pacientului sau au legatura afectiva puternica cu el deoarece exista suprasolicitare psihica foarte mare
In cazul dumneavoastra psihoterapia va poate veni in ajutor astfel incit sa nu mai identificati si sa supraevaluati orice durere cu ceva groaznic
In genere daca ar fi sa privim latura pozitiva a bolii ea poate fi vazuta si ca un semnal de atragrere a atentiei ca in organism se intimpla ceva si astfel sa putem lua masuri astfel incit sa putem restabili echilibrul
Psihoterapia va mai poate ajuta sa reduceti starea de tensiune intrapsihica astfel incit sa puteti sa va accesati mai multe resurse de a face fata situatiei prin care treceti intr-un mod mult mai echilibrat decit cel de pina acum prevenind astfel epuizarea psihica
Cabinet de psihoterapie si consiliere psihologica ofera urmatoarele servicii
- psihoterapie si consiliere individuala
- dezvoltare şi optimizare personală pentru adulţi, studenţi, adolescenţi şi copii
- psihoterapie si consiliere pentru copii si adolescenti
- psihoterapie si consiliere de cuplu si de familie
- consiliere pre si post natala
- logopedie
Adresa cabinet
B-dul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap.96, sect.5(punct de reper: parcul Izvor, Palatul Parlamentului, INS)
Telefon : 0722207760