.
Buna ziua.Am o intrbare legata de atacurile de panica ,acum 11 ani am facut un atacat de panica si dupa cinici am suferit un accident si de atunci atacurile sau indesit dar apar in urma un gand de rau sa zuc asa,daca de exemplu trebe sa merg undeva departe am o frica ca sa plec sau daca e sa fac ceva sau ma gandesc la ceva atunci apar sau de exemplu daca consum alcol dupa cateva ore intru in panica ca zic ca o sa ma sufoc din cauza alcolului ca am vazut la tv ca alcolu reduce putere de ventilatie al corpului si apare stare de panica .Ce imi recomandati ast un sfat va rog Multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)
Dr. Georgescu Cristian
acum 13 ani
buna seara,
pentru atacurile de panica va pot recomanda psihoterapia. mai multe detalii puteti gasi aici pe acest site, dand cautare dupa ''''atac de panica'''' sau la aceasta adresa: //sfatulmedicului.ro/Anxietate-si-atac-de-panica/psihoterapia-in-atacurile-de-panica_77
va urez o seara buna
Raspunde
0
Advertisement
Psh IOana Panculescu
acum 13 ani
recomand sa incepeti o terapie
Raspunde
0
Ramona
acum 12 ani
Buna ziua. Pentru atacuri de panica incercati Noni de la firma Zuccari. Foarte multe persoane au avut rezultate uimitoare. Produsul il gasiti pe www.euronet.org.ro. Multa sanatate
Raspunde
0

Psih. Grasu Doina
acum 12 ani
Draga Andreea,
Imi pare rau ca te confrunti cu aceste stari descrise de tine si cu atacuri de panica. Imi dau seama ca nu iti este prea usor, mai ales ca inteleg iti este afectata viata pentru ca ti-e greu sa faci unele lucruri pe care le faceai inainte. Asa cum ti-a recomand dr. Georgescu Cristian, te sfatuiesc si eu sa apelezi cu incredere la un specialist psiholog pentru a incepe un demers psihoterapeutic adecvat. Psihoterapia cognitiv-comportamentala este una dintre cele mai eficiente psihoterapii in ceea ce priveste atacul de panica, tulburarile de anxietate. Dupa cateva sedinte de psihoterapie vei intelege care sunt cauzele pentru care te confrunti cu aceste probleme si ce poti face pentru a le elimina.
Te invit sa citesti urmatorul articol despre atacul de panica: http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/tulburari-psihice/17-atacul-de-panica . Imi dau seama ca ai cautat sa faci ce ai putut pentru a depasi singura aceste probleme, insa daca au trecut atat de multi ani si aceste stari sau indesit, nu ezita sa mergi la un psiholog. Cu cat vei face mai repede primul pas, cu atat iti va fi apoi din ce in ce mai bine.
Cu speranta ca ti-am fost de ajutor, iti doresc toate cele bune!
Cu multa caldura,
Psiholog Doina Grasu
0735.884
[email protected]
www.psihosolutii.ro