.
cit timp se face tratament cu rivotril.
Adauga raspuns
Raspunsuri (8)
Memmo
acum 13 ani
Eu am facut tratament 2 luni de zile si au disparut atacurile de panica insa au aparut alte complicatii.
La mine atacurile de panica au fost din cauza unor substante psiho-active. In 4 luni au disparut atacurile de panica. Am intrerupt tratamentul de 2 saptamani si nu mai am aproape nimic.
Raspunde
0
Advertisement
MARY
acum 13 ani
Eu iau rivotril de 6 luni si inc sunt sub tratament! La mine a.d.p. a aparut la moartea mamei mele, si am umblat la n. medici pana mi-au prescris tratamentul corect!Sunt pe drumul cel bun!
Raspunde
0
tibi
acum 13 ani
mari,poti sa mi spui ce alte simptome mai ai ????iau si eu rivotril si triticco de apr 1luna si inca nimic
Raspunde
0
popescu
acum 12 ani
spuneti-mi daca atunci cand ati luat prima doza de rivotril a doua zi erati ametiti?
Raspunde
0

Psih. Grasu Doina
acum 12 ani
Buna ziua,
Tratamentul poate dura multi ani de zile. Asa cum spunea cineva anterior, atacurile de panica pot sa treaca, insa este foarte posibil sa ramane unele starile de anxietate ce pot fi foarte suparatoare. Medicatia este de ajutor, va diminua intensitatea starilor, insa este necesar un demers psihoterapeutic adecvat. In ceea ce priveste tulburarea de panica, tulburarile anxios-depresive, psihoterapie acognitiv comportamentala este una dintre cele mai eficiente spihoterapii. De aceea va recomand sa incepeti macar cateva sedinte cu un psihoterapeut specializat. In felul acesta veti putea scapa cu bine de aceste stari si pe viitor veti reduce considerabil riscul ca atacul de panica si starile intense de anxietate sa mai reapara. Medicatia, cum ar fi tratamentul cu rivotril, poate da unele simptome, reactii neplacute atat la inceperea, cat si la incheierea tratamentului. Nu va ingrijorati, dar cereti suport si detalii medicului ce v-a recomandat medicatia respectiva.
Cu speranta ca v-am putut fi de ajutor, va doresc multa sanatate!
Cu multa caldura,
Psihoterapeut Doina Grasu.
0735.884.106
[email protected]
www.psihosolutii.ro