.
am ajuns la urgenta cu niste simptome ciudate,tremor puternic,stari de lesin,nu mai recunosteam pe nimeni,frica,mai apoi am luat un tratament cu cipralex,spitomin si anxiar din motive financiare dupa o luna nu am mai luat,dupa 2 luni am dureri toracice puternice,si senzatie de sufocare,mentionez ca acum iau anxiar insa simptomele sunt aceleasi.mi s-a spus ca sufar de atac de panica,insa as vrea sa gasesc o alternativa de tratament naturista,si nu stiu incotro sa ma indrept.
Adauga raspuns
Raspunsuri (53)
Psih. Ulmeanu Lelia-Camelia
acum 12 ani
Buna ziua,
Din relatarea dvs. inteleg ca luati medicatie in urma diagnosticului pus de catre medicul specialist.
Tratamentul naturist, pe care-l cautati este tratamentul psihoterapeutic. Apelati cu incredere la serviciile psihologice!
Treptat, in timp, cu ajutor specializat in astfel de tulburari, puteti depasi acest moment neplacut din viata dvs.
Sanatate va doresc!
Cu bine!
Raspunde
0
Advertisement
mergi la un medic homeopat bun
acum 12 ani
mergi la un medic homeopat bun, caci remediile naturiste sunt prea slabe sa te poata ajzta in acest stadiu. Homeopatia e tot naturista, insa remediile sunt mult mai eficiente, mai ieftine si este o adevarata stiinta, fiind practicata numai de medici. Insa ca si la orice ramura medicinala clasica, conteaza medicul la care ajungi. Daca pleci cu mai mult de 2 remedii de la el ai fost la un medic slab.
Pt. o recomandare scrie-mi un email pe yahoo la ***.
Raspunde
0

Psihoterapeut Adina Demian
acum 12 ani
Buna ziua,
Imi pare rau sa aud ca va confruntati cu aceste simptome, stiu ca pot fi foarte chinuitoare pentru dvoastra!
Intr-adevar, simptomele cu care va confruntati sunt specifice atacurilor de panica si a anxietatii.Nu va faceti griji prea mari, aceste stari se amelioreaza mult si chiar se pot vindeca complet daca apelati la ajutorul adecvat al specilistului, adica al psihologului.
Va recomand sa apelati la sedintele de psihoterapie cognitiv- comportamentala in acest sens;aceasta forma terapeutica este printre cele mai eficiente terapii in tratarea tulburarilor cu care se pare ca va confruntati.
Mult succes, sanatate, linistie si armonie interioara!