.
buna am si eu o rugaminte cine ma poate ajuta am o teama imensa cand raman singura acas sau merg singura in oras cum raman singura incep batai accentuate ale inimi imi amorteste limba respiratie grea aproape tot timpu am fost la psihiatru mia dat anxiar si setralina dar tot mai apar cam des starile astea nu stiu ce sa ma fac am si un bebe de 1 si 2 luni ajutatima va rom multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (5)
Psih. Roxana Olaru
acum 10 ani
Buna seara,
Din pacate, de multe ori, medicamentele nu functioneaza singure. Cat timp cauza inca exista, starea de teama va aparea. Cu ajutorul psihoterapiei puteti sa aflati cauza, sa o intelegeti si, in timp, sa o diminuati spre disparitie.
Daca sunteti din Bucuresti ma puteti contacta cu incredere.
Raspunde
0
Advertisement
andreeadeni85
acum 10 ani
multumesc frumos dar din pacate nu sunt din bucuresti
Raspunde
0

Psihoterapeut Florentina Bocai
acum 10 ani
Andreea,
Asa cum ai primit deja un raspuns mai sus...doar cu medicamente atacul de panica nu trece!
Ce poti face :
1. -cel mai bine ,cu o trimitere de la medicul de familie mergi la un psihiatru care este specializat si in psihoterapie, adica tot cu el poti face si psihoterapie ( primesti si tratament si psihoterapie )
2. cauta un psihoterapeut particular in orasul tau si mergi la sedinte saptamanal cu perseverenta
3 -daca nu iti permiti financiar, cere o trimitere de la medicul de familie catre un psihoterapeut care are un cabinet de psihologie intr-o policlinica sau clinica ce are contract cu Casa de Asigurari Medicale CASM
Toate cele trei variante sunt bune cu conditia sa te implici..sa mergi saptamanal cu incredere la terapie si psihoterapeutul pe care-l alegi sa-si faca meseria cu responsabilitate !
Iti doresc o viata frumoasa!