.
ma lupt cu atacurile de panica de 2 ani.pana sapt asta nu am luat medicamente pt asta.am incercat sa ma intaresc singura dar nu am mai reusit.pshiatrul mi-a recomandat arketis 20mg.il iau de o sapt si ma simt foarte rau.primele zile nu am avut nimic dar de 3 zile nu mai pot sa stau in picioare,pt ca nu pot sa mananc si ma simt foarte slabita. a mai luat cineva medicamentul asta? am vb azi cu medicul si i-am explicat sitiatia si zice sa merg in continuare cu tratamentul ca nu patesc nimic daca nu mananc.dar eu vreau sa merg la servici nu sa stau la pat :(((
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 6 ani
Medicatia anxiolitica si antidepresiva este indicata in situatia in care, din cauza simptomelor intense si suparatoare, iti este afectata intr-un mod serios functionalitatea, sanatatea fizica si capacitatea de concentrare.
E indicat sa tii cont de faptul ca la inceputul tratamentului uneori pot sa apara usoare senzatii neplacute. Acestea sunt datorate faptului ca organismul face un anumit efort ca sa se adapteze tratamentului medicamentos. Renuntarea la medicatie, la fel ca in cazul inceputului tratamentului medicamentos, se face treptat. Uneori poate sa apara un usor sevraj dupa renuntarea la medicatie, dar aceasta va disparea de la sine in cateva zile. Este important sa tii cont de acest lucru pentru a nu interpreta gresit senzatiile firesti date de adaptarea la medicatie. Datorita demersului psihoterapeutic adecvat posibilele simpotome generate de sevraj vor fi cu usurinta depasite.
Sanatate si o zi buna!