.
Buna seara, de 4 ani sufar de atacuri de panica, as dori sa vb si eu cu cineva sa ma sfatuiasca, mentionez ca, nu am luat nici o pastila absolut de loc indiferent cat de rau mi-ar fii sunt zile cand ma simt rau si toata ziua id meu este [email protected]
Adauga raspuns
Raspunsuri (16)
mazinga
acum 14 ani
Si eu am avut atacuri de panic.Ma tinut aproximativ 4,5 luni.Am fost la psiholog si mi-a dat xeroxat ,trebuia sa le iau in fiecare zi in jur de ora 6.Mi sa sous ca creaza dependenta dar mie nu mi-a creat.Nu pot sa zic in prima luna ma ajutat si datrita acestor pastile reuseam sa dorm.NU imi provocau somnolenta dar ma ajutau sa nu mai simt senzatia de sufocare cand ma puneam i pat, ina doua luna nu mi le-au dat gratuit si nu le-am luat ca costau in jur la 3milioane.A 3 luna le-am luat din nou si ma faceau sa casc foarte mult si ma enervau atat de tare incat nu le-am mai luat,trebuia sa le iau 6 luni.M-am hotarat sa scap singura si am reusit deci parerea mea e ca singura cale e sa crezi tu ca poti scapa pt ca asa este.M-am forat singura la toate lucrurile care nu mai reuseam sa le fac.Mergeam cu autobuzu si ziceam in gand catelus cu paru cret ca asta ma amuza pe mine .daca nu ziceam poezia imi venea sa sar din autobuz ca imi era frica.Nu mai puteam dormi cu geamul inchis ca nu imi mai ajungea aerul ma sufocam pana intr-o seara ce m-am enervat si m-am fortat eu pe mine sa dorm asa gandindu-ma la faptul ca tot timpul mi-a ajuns aerul si acum sunt impresiile mele.Trebuie sa gasesti singur metodele care te ajuta pe tine deoarece aceste atacuri din cate am observat la toti se instaleaza diferit.
Raspunde
0
Advertisement
purghelcristi
acum 14 ani
Eu nu am avut atacuri de genul sufocare, in primul an era teroare cu magazinele, la mine se manisfesta sub forma de ameteli cateodata batai la inima dar poate fii si de la tutun, stari de confuzie, plus ca am ganduri...nu de suicid...dar parca tot ce este mai rau am impresia ca numia mie mi se poate intampla, iubesc viata imi place sa o traiesc din plin da parca starile aste nu imi mai dau liniste cand ti-e lumea mai draga hop si o durere de cap o ameteala de iti strica dispozitia, spre sa reusesc fara pastile au trecut 4 ani sunt mai bine....nu stiu ce sa mia zic...sanatate tuturor, mai astept si alte pareri
Raspunde
0
Clinica Hope
acum 14 ani
Buna ziua,
Tulburarile de panica se trateaza prin pastile si/sau psihoterapie, dar se trateaza.
Nu este nevoie sa suferiti atat de mult, iar anidepresivele 9pastile care trataeaza si tulburarile de anxietate nu doar depresia) nu creeaza dependenta.
Pastila pe care a luat-o mazinga se numeste Seroxat si contine paroxetina. Cu siguranta nu i-a administrat-o un psiholog ci un medic psihiatru si nu avea cum sa dea dependenta pt ca e un antidepresiv. Dependenta dau acele pastile care sunt inrudite cu diazepamul (alprazolam, clonazepam, lorazepam, midazolam etc).
Mergi te rog la un psihoterapeut cu care sa discuti dificultatile tale. Vei descoperi care este mecanismul prin care apare panica la tine.
Mult succes,
Dr Gabriella Bondoc
psihiatru.psihoterapeut
Raspunde
0
Laur
acum 13 ani
Buna ziua si salutari tuturor. Eu iau paluxetil si rivotril cu ele ma tarai cum s-ar zice. Eu deja stiu ce imi provoaca starile de anxietate,atacurile de panica si intr-un final o mica depresie. La mine a inceput cu niste stari ciudate parca sunt ametit deconectat de ceea ce se intmpla in jurul meu, aceste stari imi mai trec da foarte rar si se intensifica tinand cont de ceea ce fac. Starile acestea le am de 2 ani si in 2 ani am cazut pshihic de 3 ori de fiecare data knd am incercat sa intrerup tratamentul. Cu starile acestea nu sunt in stare de nimic si nush ce sa mai fac sa le inving sa nu le mai simt. Chiar daca imi revin un pic iar ma iau cu sau fara motiv si ma tine asa in continuu ce sa fac???? ajutor o parere orice. cu stima si respect Laur
Raspunde
0
Laur
acum 13 ani
Am uitat psiho terapie am facut 3 luni si la psihiatrii tot ma duc si am mai uitat sa precizez ca fratimiu e schizofrenic si tata a fost nush daca are vreo legatura e-mailul meu [email protected]
Raspunde
0
Kablan Hilda- psiholog- psihoterapeut
acum 14 ani
Buna seara,
Ca interventie de prim ajutor, pentru diminuarea intensitatii simptomelor in atacul de panica, este necesara gestionarea ritmului respirator: astfel, cand simptomele anxietatii somatice va cuprind (despre asta este vorba), este necesar un anume ritm respirator: stati intr o pozitie cat de cat simetrica, relaxat (relaxare musculara), inspirati pana la doi...expirati usor, prelung pana la patru (cu gura inchisa). Faceti asta ori de cate ori aveti nevoie, de mai multe ori consecutiv...rezultatele de ameliorare a simptomelor vor apare imediat (e necesara pozitia relaxata). Si important este sa nu va speriati de simptomele pe care le aveti ...doar sunt ale dv . Speriindu- va de simptomele somatice ale anxietatii dv, veniti cu sperietura peste sperietura... rezulta amplificarea simptomelor de anxietate (sperieturii)...si cercul se reia. Veti demonta acest cerc, contracarand simptomele anxietatii printr-o atitudine relaxata, de calm si liniste si respiratie in ritmul pe care vi l am sugerat la inceput...in loc sa va nelinistiti.
Cu timpul programul (asa zis program) atacului de panica se va destructura, iar simptomele se vor reduce in frecventa si intensitate...dar programul de somn (daca aveti si insomnii) se reface mai tarziu.
Aceasta e doar o interventie psihoterapeutica simptomatica ( ce da rezultate comparabile cu medicamentele indicate in aceasta conditie). Abordarea evenimentelor activatoare (cauzelor) care declanseaza simptomele atacului de panica, se poate face numai prin psihoterapie; se vizeaza intarirea eului prin elaborarea semnificatiilor evenimentului activator.
Va doresc sa fiti sanatos si voios!
Raspunde
0

Psihoterapeut Adina Demian
acum 14 ani
Buna seara Cristi,
Imi pare rau ca experimentezi simptomele atacurilor de panica si ca datorita lor te simti rau zile intregi!
CAnd atacurile de panica sunt destul de fecvente (de cateva ori pe zi , aproape zilnic)si la intensitati accentuate, medicatia psihiatrica, este benefica, te ajuta sa te simti mai bine si nu da dependenta luata sub supravegherea medicului psihiatru.
Ca sa ajungi sa sti sa-ti controlezi aceste stari, este nevoie sa incepi sedinte de psihoterapie, e destul de dificil sa dobandesti acest control fara acest ajutor de specialitate.
Te invit sa apelezi cu incredere la psihoterapia de orientare cognitiv- comportamentala, este foarte eficienta in tratarea anxietatii si a atacurilor de panica.
Apeleaza la ajutor, poti scapa de aceste stari, astfel incat starile tale de rau sa dispara simtitor!
Daca nu esti din Bucuresti, prin intermediul cabinetului nostru, poti primi ajutorul unui psihoterapeut de orientare cognitiv comportamentala, online! Pentru detalii, citeste articolul :http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/7-psihoterapie-online, iar pentru a intelege mai bine atacurile de panica, citeste articolulhttp://www.psihosolutii.ro/content/index.php/tulburari-psihice/17-atacul-de-panica.
Mult succes si sa auzim numai de bine!