.
am fost diagnosticat cu anxietate generalizata pe fond emotional,am fost de cateva ori la camera de garda ,deoarece ma gandeam la infarct aveam tensiunea crescuta pulsul la fel si o jena in piept.Frica de infarct ma dus la urgenta dupa analize si consult am fost trimis la psihiatru.Intrebare:se poate trana naturist problema ?iau vagostabyl
Adauga raspuns
Raspunsuri (9)

Psihoterapeut Adina Demian
acum 14 ani
Buna ziua Dle Ion58,
Imi pare rau sa aud ca experimentati astfel de stari, cred ca nu va este tocmai comod si confortbil!
Ca sa intelegeti mai bine ce inseamna anxietatea generalizata, care sunt cauzele si care sunt cele mai adecvate metode de tratament, va invit sa cititi urmatoarele articole: http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/tulburari-psihice/27-tulburarea-anxioasa-generalizata si http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/tulburari-psihice/18-anxietatea. Totodata, ca sa intelegeti marea dvoastar temere de a face infarct, va invit sa cititi si articolul despre Atacul de panica: http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/tulburari-psihice/17-atacul-de-panica.
Daca psihiatrul v-a dat medicatie, va sugerez sa o continuati, va va ajuta sa va simtiti mai bine.
Ceea ce insa va recomand cu incredere, este sa incepeti sa frecventati cateva sedinte de psihoterapie care sa va invete cum puteti dvoastra sa aveti control de acum incolo asupra starilor de teama accentuata si asupra inhrijorarilor pe care le aveti. Acest tratament, cel psihoterapeutic este partea necesara in tratarea anxietatii si a atacurilor de panica, prin care sa invatati sa aveti control asupra starilor dvoastra care, momentan aveti senzatia ca va scapa de sub control (aspect care fara tratamentul psihoterapeutic este corect).
Psihoterapie de orientare cognitiv- comportamentala este printre cele mai eficiente psihoterapii in tratarea anxietatiii si a atacurilor de panica!
Daca nu sunteti din Bucuresti, prin intermediul cabinetului nostru, veti putea beneficia de sedintele de psihoterapie online, ptr detalii, puteti citi articolul: http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/7-psihoterapie-online
VA doresc sanatate, si echilibru interior!
Sa auzim numai de bine!