.
Cabinetul Psihosucces anunta organizarea unui GRUP de suport, pentru cei care sufera de Atacuri de panica sau tulburari de anxietate. Grupul va avea loc in perioada 7 noiembrie – 15 decembrie.
In urma discutiilor de pe acest forum am inteles ca ATACUL de PANICA dar si fobiile sau anxietatea sunt probleme foarte frecvente dar foarte putin intelese, si ca exista foarte putine abordari care pot ajuta bolnavii sa faca fata cu succes acestor situatii.
Relatii si inscriere : tel 0743 351 579 sau email: [email protected]
Adauga raspuns
Raspunsuri (7)
Maria
acum 13 ani
Astept cu mare interes formarea grupului. Mi-am exprimat dorinta de a ma inscrie, pe mailul indicat. Sa dea Dumnezeu sa avem rezultate!
Raspunde
0
Advertisement
gina
acum 13 ani
sufar de ceva ani de acest sindrom in special de cind am intrat in menopauza.astept cu interes
Raspunde
0
maria
acum 13 ani
astept cu nerabdare, rezultatul este in noi , doamne ajuta
Raspunde
0
elena m
acum 13 ani
interesant si cred ca va fi constructiv.....m-ar interesa participarea in cadrul unui astfel de grup. Atacurile de panica m-au transformat intr-un om cu handicap, ma lupt sa am o viata cat de cat normala.
Raspunde
0
vlad gabriela
acum 13 ani
si mie mii se pare interesant si as vrea sa particip in cadrul unui astfel de grup.am, doar 25 ani si sufar de atacuri de panica
Raspunde
0

Psih.dr.Gabriela Marin
acum 13 ani
GRUPUL DE SUPORT- pentru atacurile de panica si anxietate se organizeaza la cabinetul ABC Psihosucces, situat in Bucuresti, Str Iancu de Hunedoara nr 35, sect 1.
Vor fi 5 intalniri saptamanale, grupul organizandu-se in weekend sau in cursul saptamanii, seara. Grupurile vor avea 6-10 participanti.
Se vor invata tehnici comportamentale si cognitive pentru impiedicarea declansarii atacurilor de panica si scaderea anxietatii precum si strategii de contracarare a atacului de panica aflate in stadiu incipient.
Vor fi abordate:
- identificarea factorilor si conditiilor care declanseaza anxietatea si atacul de panica.
- tehnici de relaxare si de vizualizare pt reducerea tensiunii si amplificarea starii de bine
- tehnici de desensibilizare si autohipnoza aplicabile in cazul fobiilor
- elemente de dieta
- stiluri de personalitate care perpetueaza anxietatea : Ingrijoratul, Hipercriticul, Victima, Perfectionistul
- tehnici pentru cresterea increderii in sine.
Pretul: 245 Ron. Pentru detalii si inscrieri va rog sa ma contactati pe adresa de email: [email protected] sau tel: 0743 351 579
Va multumesc !