.
salut.sunt o pers fff timida de cand ma stiu,am 24 de ani,sunt baiat.Am luat niste pastile de alprazolam si ma simt f bine,parca judec mai clar lucrurile,parca sunt mai matur,nu ma pierd asa de repede,pot dista cu directorul de la servici privindu-l in ochi(ceea ce nu puteam face pana acuma).Ma simt f bine cu aceste tablete.ar trebui sa merg la un psihiatru sau psiholog?
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
acum 10 ani
Buna seara,
Ma bucur pentru ca timiditatea ta s-a mai redus ca urmare a tratamentului medicamentos.De obicei, efectele nu tin prea mult daca nu sunt insotite de sedinte de psihoterapie. Doar tratamentul medicamentos seamana cu situatia in care te doare o masea si iei analgezice, care. temporar, te scapa de durere, dar nu rezolva cauza sau adevarata problema. Asadar, atunci cand efectul medicamentului dispare, reapare durerea. Psihoterapia abordeaza cauzele timiditatii, care, de regula, sunt: redusa incredere in sine, imagine de sine negativa, stima de sine scazuta, convingerile disfuntctionale , atitudinile nerealiste fata de noi insine etc.
Daca doresti informatii suplimentare, imi poti scrie.
Toate cele bune!
Psiholog Gabriel Pirvan
Telefon: 0764.443.184
E-mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro