.
Buna seara . Starea de anxietate dauneaza organismului , organelor ? Te poti inbolnavi de ceva in timp.Am 31 de ani, am avut cateva atacuri de panica si o stare de depresie cu o luna in urma am urmat un tratament , mergeam la servici imi era putin greu ,de o saptamana ma simt mai bine , merg in continuare la servici stau cu cei 2 copii ai mei acasa ma joc cu ei totul e normal , doar cateodata imi mai trec cateva ganduri negre prin cap , dar le dau deoparte din minte cu usurinta , fata de acum o luna in urma cand eram foarte ingrijorat si stresat. Acum parca simt mai bine. E doar o stare de bine ?sunt pe drumul cel bun ?
Va multumesc.
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)

Psih. Roxana Olaru
acum 12 ani
Buna ziua,
Ma bucur ca tratamentul care v-a fost prescris a dat rezultate. Va recomand totusi sa incercati sa urmati si sedinte de psihoterapie pentru a va ajuta cu adevarat sa scapati de cauza anxietatii.
Intr-adevar, daca problema nu este rezolvata si persoana care sufera de anxietate nu se ingrijeste corpul va fi afectat.
Din ceea ce ati spus se pare ca aveti multe resurse si forta sa va faceti bine si cred ca daca va ingrijiti in continuare veti putea sa scapati de anxietate.