.
Buna ziua! Am 17 ani, si de aproape 5 luni sufar de anxietate. Am intepaturi in piept scute de vreo 5-10 secunde, in spate la fel , simt ca ma strang muschii gatului sau ceva in zona respectiva, am respriratie ingreunata si simt ca voi cadea in timpul unui efort, emotie sau atac de panica. Mi-am facut o gramada de analize recomandta de medic si am fost si la cardiolog: am facut EKG si care a iesit normal , atat mi-a zis ca am inima un pic mare:D. Oare sigur nu am nimic cu inima??? asta ma framanta cand vad ce simptome am! Dac puteti, va rog, sa imi scrieti un raspuns:)
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)

Psiholog Liliana Puchea
acum 12 ani
Buna ziua
De regula simptomele care descriu atacul de panica si nu numai(asa-zisele somatizari ) pot fi usor presupuse ca apartind unor boli de cauza fizica insa de putine ori in urma investigatiilor medicale se sustin ca avind drept cauza etiologica ceva de ordin fizic
Acest lucru arata ca de fapt originea problemei se afla in alta parte si anume in planul psihologic
De aceea se recomanda psihoterapie pentru ca asa este tratata cauza, iar pe parcursul ei, pe masura ce starea pacientului se imbunatateste si aceste acuze somatice vor disparea
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com