.
am si eu o problema ,sufar de o anxietate si o depresie feroce as putea spune,nu am mai iesit din casa cam de vreo 2 ani ,am incercat sa termin scoala dar nu am reusit ,anul asta am renuntat ,eram a XII-a,dar nu mai pot sa ma duc ,am incercat mai multe tratamente ,psihiatrice ,endocrinologice,dermatologice ,acum incerc si psihoterapie dar vad a sunt la fel,am auzit de un caz asemanator ,a fost difuzat pe zone reality sanatoriul andaluz ,cum as putea sa-l vad,aaaaaa,transpiratia excesiva este cauza problemei mele ,sunt anxios fiindca transpir si viceversa transpir fiindca sunt anxios ,e un cerc vicios ,nu suport sa fiu in centrul atentiei,sau sa ma vada ceilalti ca sunt transpirat ID petreantohi
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)
valentina_23
acum 12 ani
buna! nu exista "nu pot" esti prea tanar sa renunti. Depinde fff mult ce fel de tratamente ai luat si daca ai gasit dr intr adevar specializat in problema u.
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Marcu Ioana-Corina
acum 12 ani
Buna ziua,
Inteleg din scrisoarea dvs. ca suferiti de anxietate si depresie. Intr-adevar cele doua sunt relationate. Conform descrierii dvs. va confruntati cu fobia sociala sau tulburarea anxioasa sociala.
Faptul ca ati mers la psihiatru a fost o decizie corecta. Acum daca tratamentul administrat nu a avut rezultatele dorite inseamna ca nu erau compatibile cu dvs. Va recomand sa reveniti la un consult psihiatric in vederea schimbarii tratamentului.
De asemenea, psihoterapia este foarte eficienta in situatia dvs. Astfel veti invata sa va relaxati si sa va distrageti atentia astfel incat pe viitor sa reusiti sa va iesiti printre ceilalti oameni in mod relaxant si fara temeri sau tensiune.
Mult succes!