.
Buna ziua! Numele meu este Melinte Alina, sunt din Galati si am 24 de ani. Acum 5 ani am inceput sa am niste crize care m-au speriat foarte tare atunci si care continua sa o faca si acum. Aceste creize se manifesta cu o frica intensa, care de la o vreme s-a mai dimunat, in urma medicatiei pe care o iau,un tremur la nivel interior, o stare de moleseala foarte puternica, cu somn, o stare de incordare la nivelul maineii drepte si a piciorului stang, de asemneea incordare puternica a maxilarului.Din cauza acestei incordari a maxilarului, sunt nevoita sa imi tin limba afara din gura, si salivez. Am fost la un psihiatru din Galati care mi-a pus diagnosticul de tuburari de anxietate pentru care mi-a dat diverse medimanete. Acum iau anxiar (1/2 - seara), trittico (1/3 seara) si cipralex (1/2- seara) dar tot nu mi-am revenit. Pana si aseara am avut o criza de asta, si am mai avut si acum 2 saptamani. Imi este foarte frica si nu stiu ce sa fac. Am consultat pana si un homeopat, dar tot nu mi-au trecut aceste stari. Starile ma tin de la 15 minute la 2-3 ore.Daca la inceput am avut stari de genul la o frecvanta de 6 luni, acum s e repeta cam de doua ori pe luna.
mentionez ca am fost diagnosticata cu neurofibromatova congentila , care nu s-a manifestat deloc pana acum, dar ma ganesc sa nu fie aceasta boala, care se manifesta asa.
De asemenea, din nastere mai am si pseudartroza congentilaa gamba stanga, o orteza pe piciorul stang, fractura pe tibia de la piciorul stang, toate acesteea din cauza psudartrozei.Nu am avut o relatie cu niciun baiat pana acum, deci viata sexuala zero.Va rog sa imi raspundeti care credeti ca ar fi motivele pentru care apar aceste crize?Multumesc din suflet!
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)
Psih. Ioana Panculescu
acum 12 ani
o terapie personala te-ar ajuta gasesti un psihiatru care este si psihoterapeut
Raspunde
0
Advertisement

Psihoterapeut Adina Demian
acum 12 ani
Buna draga Alina,
Imi pare rau sa aud ca te 5 ani de zile tu te confrunti cu astfel de stari si simptome care pot fi foarte nepalcute si chinuitoare pentru tine! Imi imaginez ca nu ti-e usor!
Intr-adevar daca ti-ai facut investigatiile medicale si aceste simptome fiziologice nu au o cauza fiziologica (chiar daca tu ai anumite probleme de sanatate, insa care nu jsutifica simptomatologia pe care o descri), pare a fi vorba despre atacuri de panica si stari de anxietate severe.
Este foarte bine ca ai consultat un psihiatru pentru ele,insa de obicei, mai ales cand dureaza de o preioada indelungata, tratamentul medicamentos nu este suficient, ai nevoie si de psihoterapie cognitiv- comportamentala ca sa ajungi sa intelegi aceste simptome foarte bine, sa le controlezi si sa le depasesti cate de mult cu putinta, pana la vindecare.
Cu alte cuvinte, pentru a-ti mari sansele de vindecare a starilor de anxietate si panica, apeleaza numaidecat la sedintele de psihoterapie cognitiv- comportamentala!
Chiar daca esti din Galati, prin intermediul cabinetului nostru, poti beneficia de acest tratament psihoterapeutic, cu ajutorul psihoterapiei online. Pentru mai multe detalii, citeste acest articol:http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/7-psihoterapie-online.html
Pentru alte intrebari sau pentru o programare, contacteaza-ma cu incredere la datele de mai jos.
O zi frumoasa!
Psihoterapeut Adina Demian
0735 884 103
[email protected]