.
buna ziua,am 26 ani, problema mea dureaza de 3 ani de zile, de cand a murit mama mea , am inceput cu dureri de stomac, voma dimineata, nu mai puteam sta singura, ma sufocam, nu mai puteam iesi din casa, aveam stari de lesin....am fost initial la spital la mine in oras pt analize, mi s-a spus ca am glicemia mare, ca sunt suspecta de diabet, M-AM SPERIAT MAI TARE, imi era tot mai rau...m-am dus in Deva la spital, unde mi s-a spus ca nu am diabet ca defapt am o problema la inima, ca inima mea ar fi marita...atunci familia mea a luat decizia sa ma duca la Domnul doctor Bran din Tm de la Institutul de Cardiologie...acesta cand m-a vazut si mi-a facut tot tacamul de analize a zis ca sunt perfect sanatoasa si ca am nevoie de un medic psihiatru sau psiholog....asa a si fost...am fost la un medic psihiatru si am inceput tratamentul cu vitamine si Paxetine20mg, dupa 2 luni de tratament eram mai bine...am fost sfatuita de medicul meu sa imi iau un animal de companie, mi-am luat...imi era tot mai bine, doar ca tratamentul trebuia sa continue....acum dupa 3 ani, iau cate o pastila de paxetine in fiecare zi dimineata, problema este ca fiind in Germania de 3 luni de zile, am ramas fara medicamente 2 sapt pana cand mi-au ajuns din tara, in cele 2 saptamani am crezut ca morrrrrr, tremuram, ameteam, vomitam....vreau sa va intreb cum pot scapa de aceste medicamente pt ca la un moment dat imi voi dori un copilas...sunt dependenta de ele???
Adauga raspuns
Raspunsuri (15)

Psiholog Dr. Diana Nagy
acum 13 ani
Buna ziua. Problemele emotionale pot avea cauze medicale si psihologice, care interactioneaza. In conditiile in care cauzele medicale sunt mai puternice, medicatia este considerata ca fiind prima optiune. Este posibil ca acesta sa fie cazul Dvs. Din moment ce ati intrerupt medicatia si au revenit simptomele, inseamna ca medicamentele pe care le luati au un rol important in mentinerea starii Dvs. de sanatate. Ceea ce va pot sfatui este sa mergeti la medicul psihiatru care v-a prescris medicatia si sa vedeti in ce masura este bine sa renuntati la medicamente. De asemenea, puteti apela si la serviciile unui psiholog, astfel incat, pe langa medicamente, sa aveti acces si la alte optiuni de gestionare a simptomelor Dvs. Numai bine!