.
Va salut! In urma cu 2 luni am fost intr-un parc, din Buzau ( eu Sunt din Focsani), unde am inchiriat o bicicleta pentru 2 persoane. Jumatate de ora cat ne-am plimbat cu bicicleta trebuia sa depui un destul de mare pentru a merge cu ea. Dupa am baut un suc la o terasa si cand m-am ridicat de la masa, ma apasa in piept, nu durere, o apasare ce ma limita sa trag aer in piept pana la capat.
Prima data m-am gandit ca ar putea fi de la inima sau coloana (am scolioza), am mers la dr de familie si mi-a prescris un tratament cu ospet, milgama, ketonal si inca ceva ce nu mai retin. A doua zi m-am simtit relativ bine dar ziua urmatoare cand mergeam cu masina simteam iar ca ma limiteaza sa respir si am mers la urgenta, unde am fost certat ca i-am vizitat (mai fusesem in urma cu 2 luni cu atac de panica mi-au zis, a fost o trezire din somn cu batai puternice de inima), EKG si radiografia pulmonara au iesit bine. Doctorita de la urgente mo-a spus sa merg la un endocrinolog sa-mi faca o ec. la tiroida , am facut-o si pe asta, mi-a zis din start ca sigur nu iese nimic dar mi-a facut ec. si a iesit bine. Mi-a dat sa iau Stressclin,Magnerot si vigantoletten, pe care le-am luat, fara efect.
Mi-am facut programare pentru ecocardiografie si doppler, au iesit bune si astea. Am facut analize la sange si au iesit bune (nu ma asteptam sa fie toate ok, nu mai facusem de 11 ani analizele, nu se va mai intampla). Am facut ecografie abdominala generala, aici a iesit microlitiaza la rinichi si cam atat. Medicul reumatolog mi-a dat Tador, Piroxicam si Vit + Minerale, fara efect, am revenit si mi-a dat Arcoxia ( pe care am cumparat-o dar nu am luat) si sindolor gel si mi-a spus sa refac analizele si niste radiografii la coloana peste 3 luni, ok dar eu 3 luni ce fac? Asa ca am mers sa fac rafiografiile, am refacut-o si pe cea de la plamani( acum m-a pus sa trag aer in piept,la cea de laurgente o facuse fara) Radiologul a spus ca am plamani de invidiat ( nu fumez), a aparut svolioza dar a sus ca vertebrele aunt ok nu s-au deformat si distanta dintre ele e buna ( nu stiu daca ma exprim bine) si mi-a spusca totul este de la cap si mi-a recomandat o vizita la psihiatru ( mi-am facut programare pentru luni)
Am facut si spirometrie une a iesit 98%.
Acum nu stiu sa spun exact cand se accentueaza simptomele dat cet este ca daca stsu intins in pat sau pe burta, e bine, pot respira normal, fara sa tin capul pe perna. Apasarea asta a fost initial in piept, apoi ma tinea ba pe stanga ba pe dreapta. Saptamana trecuta ma toneape partea dreapta, in zona pectiralului, saptamana asta ma tine iar in centru, in zona sternumui. De cand mi se intampla asta, nu mai pot face tot ce faceam inainte, daca fac efort simt cum ma limiteaza sa respir dar limitarea apare si fara efort, este efectiv permanenta doar ca difera intensitatea ( trebuies sa casc ca sa pot respira cum trebuie) . La servici, in pauza de masa , simt ca nu se duce mancarea, trenuie sa beau apa ca sa alunece, problema pe care acasa nu o am. In aceasta perioada nu am avut cresteri ale pulsului fara efort, mereu iese ok ( il masor de 10 ori pe zi :) ) doar de vreo 3-4 ori ma trezeam noaptea din somn cu niste contractari ale muschilor, un tremurat asa care trecea dupa 10-15 min doar stand linistit in pat. Sint o persoana mai retrasa dar mi s-a intamplat chiar in seara asta, cand am coborat din bloc, sa mer la ziua unei matuse, sa simt apasare la o intensitate mai mare , am mers pana acolo si dupa 30 min am plecat, nu puteam sta, sunt eu mai retras dar nu cu rudele, sa fie toaate aceste simptome din cauza anxietatii? Adevarul este ca daca pleaca cineva apropiat cu masina la un drum mai lung, stau numai cu gandul panq ajunge, in ultima perioada visez numai p***ai, numai cosmaruri.
De o saptamana imi tauie si urechile si simt o vibratie asa.
Astept sa vad ce zice psihiatrul ca nu stiu incotro sa mai merg.
Adauga raspuns
Raspunsuri (5)

Psih. Stefania Budacu
acum 8 ani
Buna ziua, imi pare rau pentru medicamentele pe care le-ati inghitit fara a avea nevoie, inteleg ca aveti o stare de sanatate fizica buna, chiar de invidiat - asta nu inseamna, totusi, sa va provocati ficatul si celelalte organe interne ingurgitand tot felul de substante...
Este bine ca ati facut toate analizele, orice psihiatru sau psiholog profesionist v-ar fi cerut sa le faceti.
Din ceea ce scrieti aici, intr-adevar, este vorba de anxietate; ce alegeti mai departe, va fi foarte important: sa urmati un tratament (medicamentos) psihiatric, care sa inabuse motivele anxietatii dvs, sa le reprime pentru o perioada (si, dupa o perioada, acest tratament se va dovedi ineficient, va trebui modificat, veti lua medicamente mai puternice), sau sa mergeti la un psihoterapeut, alaturi de care va veti intelege trairile "ascunse sub pres", reactiile, si va veti insusi modalitati noi de a va adapta provocarilor vietii... Alegerea va apartine! Toate cele bune!