.
Buna ziua!Ma numesc Ionut si am 19 ani,sunt student in anul 1.In urma cu un an au inceput sa apara niste simptome asa usoare ale anxietati...si netratate m-au adus la disperare.Tin sa precizez ca pe parcursul zilei ma confrunt cu ameteli mai usoare...presiune in cap(cap greu),oboseala accentuata,transipartii abundente a palmelor si a picioarelor,slabiciune musculara,palpitatii,vad ca niste firisoare transparente in campul vizual cand privesc spre un plan alb,stare de neliniste,ma sperii din orice..imi vin 1000 de ganduri in cap...ca nu mai am mult de trait,chestii din astea.Am fost mi-am facut toate analizele,toate au iesit perfecte...am crezut ca este de la inima...am fost la cardiolog EKG perfect..nu a iesit nimic...tensiune buna 12/3..pulsul 87...dupa am fost la neurolog...mi-a facut testul cu reflexele si vedere si a zis ca nu are rost sa fac tomograf cerebral,pentru ca nu am nimica...am fost si la psiholog si mi-a dat un tratament cu Doxepin...dar nu vad deloc nici o ameliorare in starile mele...va rog daca puteti sa ma ajutati!! :( Am uitat sa precizez ca am si niste dureri de coloana cand fac efort..si dureri de cap in zona cefei!
Adauga raspuns
Raspunsuri (11)

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
acum 9 ani
Inteleg ca iti este foarte greu cu aceste simptome foarte intense de anxietate (frica de boli, teama de singuratate,catastrofare, ameteala, senzatia de cap greu, oboseala accentuata, palme si picioare transpirate, slabiciune musculara, palpitatii, stare de neliniste, problemele de concentrare, accese de plans s.a.).
Mai multe detalii despre manifestarile si tratamentul anxietatii poti citi accesand acest link din site-ul Psihoutil:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
Aceste tipuri de manifestari anxioase pot fi tratate eficient cu ajutorul psihoterapiei cognitiv-comportamentale la cabinet sau online.
Fiind student, beneficiezi de reduceri la sedintele de psihoterapie.
Concret, sedintele de psihoterapie te ajuta, astfel:
- Sa intelegi cauzele si mecanismele prin care se intretin manfestarile anxioase. De obicei, stilul de gandire, convingerile despre noi insine, convingerile despre lume si viata sunt cele care genereaza tulburarile de anxietate.
- Sa inveti si sa exersezi tehnici si metode de autocontrol mental si emotional, care te vor ajuta sa ai un mai bun control asupra gandirii, antrenand-o sa devina mai obiectiva, precum si stari de relaxare, de detensionare si calm.
- Sa devii mai sociabil, mai energic, mai performant si cu incredre mai mare in fortele proprii.
- Sa stii cum sa previi aparitia unor probleme asemanatoare.
In concluzie, daca participi cu hotarare si perseverenta la sedintele de psihoterapie, poti fi ajutat sa rezolvi problemele de anxietate.
Despre eficienta psihoterapiei cognitiv-comportamentale in tratarea anxietatii si panicii, poti citi accesand acest link:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
De asemenea, accesand acest link in bara de cautare, poti citi si despre metodele folosite in dezvoltarea personala:
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
Sper ca aceste informatii sa iti fie folositoare! Alte articole de specialitate poti citi in site-ul Psihoutil.
Pentru alte informatii, imi poti scrie aici sau pe mail-ul personal.
Multa sanatate!
Psih. Gabriel Pirvan
Mail: [email protected]
Tel.: 0764.443.184
www.psihoutil.ro