.
Mi s-a intamplat de 2 ori sa am problema cu maseaua de minte, sa ma doara, etc. si la un moment dat aveam si niste stari de neliniste,anxietate, nu puteam sa stau locului dar nici sa fac ceva. Cam in 3 zile treceau. Din cate am inteles motivul putea fi cresterea maselei de minte.
Insa acum am alta problema. Intr-o zi am primit o veste naspa, eram si stresata seara respectiva nu am dormit si a 2-a zi nu prea am putut manca si seara am varsat. Dupa ce am varsat a inceput sa ma ia starile de neliniste, anxietate care le-am mai avut cand cu maseaua. Cum atunci imi treceau in cateva zile acum am starile deja de 5 zile si nu trec. In tot acest timp inima imi bate mai repede decat normal chiar si cand stau in pat. Toata ziua am o stare de neliniste, nu pot sta locului dar nici daca ies sa ma plimb sau sa fac ceva nu e mai bine, starile tot raman. Am si de invatat si reusesc greu sa incerc sa ma axez pe invatat ac***a starile astea. Daca incerc sa ma uit la un film la calculator nu am stare sa ma uit, ma uit la ceas din 5 in 5 minute sa vad daca a mai trecut timpul.
Am fost la farmacie si mi s-a dat sedatif PC si magne b6. Le iau deja de 3 zile si tot mai am starile. Am inteles ca astfel de stari pot aparea de la lipsa de calciu si magneziu.
Nu stiu ce sa mai fac sa nu mai am starile astea ca nu le mai suport, Parca sunt pe atla lume mereu.
Sa fac niste analize? o fi lispa de magneziu? Chiar nu stiu ce sa mai fac.
Am mai avut evenimente stresante, de suparare dar nu am mai patit asa ceva.
Sper ca de acum incolo nu o sa patesc de fiecare data asa cand o sa imi fie rau sau o sa am o perioada mai stresanta.
Un sfat va rog
Adauga raspuns
Raspunsuri (8)
hmm
acum 12 ani
cauza bolii tale este vestea cu pricina pe un fond deja problematic, te poate ajuta numai un anumit remediu homeopat, Sedatif Pc nu are cum sa te ajute caci e slab si nu are nimic de a face cu cauza.
Mergi la un medic homeopat sau lasa-mi un id de messenger.
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Roxana Olaru
acum 12 ani
Buna seara,
Va recomand sa apelati la serviciile unui psihoterapeut. Din ceea ce ati descris anxietatea are drept cauza acea veste neplacuta. Cu ajutorul psihoterapeutului veti putea sa identificati ce a insemnat pentru dvs acea veste si ce semnificatie are in viata dvs. Puteti sa incercati sa luati si medicamente, dar acestea vor ascunde simptomul doar si nu vor trata cauza.In munca mea, in functie de gravitatea anxietatii, colaborez si cu medicii psihiatrii (aleg aceasta varianta atunci cand imi dau seama ca anxietatea perturba foarte puternic viata clientului).
In urma psihoterapiei veti invata sa cum sa faceti fata acestor stari stresante.