.
In 2007 am facut tratament pt.anxietate,iar in 2010 aceasta a revenit.Am urmat cu Velaxin 0,75 timp de 6 luni,m-am simtit bine ,dar simptomele au revenit dupa 4 luni de la intreruperea tratamentului.MI-e frica sa nu cumva sa am o problema mai serioasa,pot face dementa?
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Marcu Ioana-Corina
acum 12 ani
Buna ziua
Inteleg faptul ca anxietatea dvs. generalizata este recurenta. In ciuda faptului ca ati urmat un tratament medicamentos, aceasta revine. Intrebarea care se pune este daca ati urmat tratamentul conform prescriptiilor medicale. Pentru ca banuiesc ca ati apelat la un specialist.
In esenta, anxietatea generalizata se trateaza cu o terapie combinata, usor accesibila. Adica, vorbim aici de tratament medicamentos corelat cu terapia psihologica.Inteleg ca nu ati mers la un terapeut. Ar fi indicat sa apelati la serviciile unui terapeut care sa va ajute sa va simtiti mai bine.
In ceea ce priveste temerea dvs. de a face dementa, va pot spune ca anxietatea generalizata este o tulburare anxioasa pe cand dementa este o tulburare organica intalnita cu precadere la varsta a treia. In cauzele dementei nu este specificata anxietatea generalizata. Asa ca nu exista o legatura.
Cu drag,
Ioana-Corina Marcu
Consilier Psiholgic - copil, adult, cuplu, familie
Nr. tel. - 0754/024.213;
Email - [email protected]
Web - ioanacorinamarcu.wordpress.com