.
Buna ziua,
Fratele meu are anxietate generalizata, merge la un psiholog , este dornic de normalizare, dar are probleme cu somnul si as vrea sa stiu daca ar putea seara inainte de culcare sa ia de ex. un Dormicum, parca se simte ceva mai bine daca doarme si se odihneste noaptea.
A luat 10 zile seara la culcare Xanax de 0.25 mg. dar nu e adeptul pastilelor, vrea sa reusesca prin forte proprii inlaturarea gandurilor rele, bineinteles si cu ajutorul psihoterapeutului.
Stie cineva acest Dormicum da dependenta? cate zile se poate lua?
Acum ia Sedatif PC, ar trebui sa incerce cu ceai de plante? E oribil sa nu dormi noaptea .
Va multumesc.
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)

Psih. Claudia Popa
acum 12 ani
Buna ziua,
Psihoterapeutul la care merge fratele dumneavoastra trebuie sa abordeze aceasta dificultate in terapie si sa ii propuna fratelui cateva tehnici care sa il ajute. Inainte de a apela la medicamentatie, daca aceasta nu este prescrisa de psihiatru, trebuie discutat acest aspect cu psihoterapeutul; orice schimbare, indiferent ca este de natura medicala sau nu trebuie adusa la cunostinta psihoterapeutului si abordata in terapie. Fratele dvs. a vorbit cu psihoterapeutul sa despre faptul ca a renuntat la Xanax? Fiind deja implicat intr-o psihoterapie el ar trebui sa stie deja care sunt regulile si in ce fel se desfasoara comunicarea in cadrul relatiei psihoterapeut -pacient, asa ca cel mai indicat este sa il sfatuiti, in cazul in care va cere parerea, sa vorbeasca despre aceasta dificultate cu psihoterapeutul si sa gaseasca impreuna solutia optima pentru el.