.
buna seara ma numesc gaby am 27 de ani ,casatorit si am 2 copilasi. inca de mic copil sufar de anxietate si atacuri de panica la inceput aceste stari apareau foarte rar dar de pe la varsta de 14 ani au inceput sa se accentueze cand trebuia sa rezolv cate ceva sau cand trebuia sa dau cate un examen mereu imi faceam ganduri rele inainte si incepeau sa imi tremure foarte tare mainile si picioarele ,inima imi batea foarte puternic aproape ca ma sufocam si nu mai puteam vorbi ,deveneam confuz,aveam stari de greata ,tot corpul parca imi amortea toate acestea se manifestau pana cand depaseam ce aveam de rezolvat. Am indurat totul pana la varsta de 21 de ani cand am decis prima data sa merg la un doctor. prima am mers la un neurolog acesta sfatuinduma sa merg la un psihiatru. dupa vizita la psihiatru acesta mi-a prescris tratament cu xanax. Am lut tratamentul cam 3 luni dupa care am renuntat. Dupa 2 ani am decis din nou sa merg la medic acesta dandumi tratament cu xeroxat si anxiar dar dar am renuntat si la acesta dupa o perioada de timp.Am urmat apoi si cateva sedinte de psihoterapie dar totul in zadar nici un rezultat totul parca este din ce in ce mai rau In clipa de fata am ajuns sa nu mai ies din casa din cauza atacurilor de panica ,anxietatii,fricii etc. am ajuns de multe ori sa consum alcool pentru ami creea curaj dar acesta mi-a adus la randul lui mult scandal in familie.va rog foarte mult sa ma sfatuiti ce ar trebui sa fac pentru a scapa de aceasta boala.Va multumesc multa sanatate la toti
Adauga raspuns
Raspunsuri (9)
iulia
acum 13 ani
Parea mea este ca - in primul rand - sa nu mai folosesti alcoolul ca pe solutia salvatoare! Pt ca nu este o solutie.
Apoi - ca sa obtii o stare cat de cat de bine, nu cred ca trebuie sa iei medicamente atat de puternice. Cred ca iti e bine cat timp le iei, apoi starile apar din nou ...
Sugestia mea este sa iei, continuu, o doza mica de medicament care sa te relaxeze. Il iei seara inainte de culcare - insa pe termen lung. Un an...doi, depinde de tine cum te vei simti.
Ce poti incerca ar fi valeriana sau orice alt medicament naturist care induce somn. Evita insa sa iei de la Hofigal - pt ca sunt extrem de slabe si de p***a calitate. Cumpara de exemplu de la Walmark, orice produs care induce somnul sau relaxeaza.
Si mult curaj! In fond, gandeste-te ca toti ceilalti sunt la fel ca tine, tot oameni. Gandeste-te ca poate si ei tremura de teama, dar nu o arata. Asa ca nu ai de ce sa te ingrijorezi!
Mergi mereu mai departe si spera ca maine va fi mai bine ca azi! Si ai sa vezi ca va fi!!
Raspunde
0
Advertisement
Psih. Liliana Munteanu
acum 13 ani
Buna seara,
de ce ai renuntat la medicamente? Cum te-ai simtit in timpul tratamentului?
Ce inseamna sedinte de psihoterapie, cat a durat procesul?
Este foarte important sa descoperi daca problema ta are o cauza neurologica sau psihologica. Merita sa te ocupi de ea ca sa ai o viata normala!
Raspunde
0
Psih. Bogdan Vasile Alexandru
acum 13 ani
Din cele descrise de dumneavoastra, cel mai probabil este vorba de o tulburare de panica cu agorafobie care s-a cronicizat (pentru un diagnostic exact este nevoie de o evaluare comprehensiva). In aceasta situatie v-ar fi de folos sa apelati la un psihoterapeut cu pregatire in terapie cognitiva si comportamentala. Mult succes in rezolvarea problemelor dumneavoastra.
Raspunde
0
mimina
acum 13 ani
buna seara, am renuntat la medicamente din cauza ca pe timpul administrarii lor nu am observat nimic spre bine ma simteam mai rau si aveam stari de tremor , somnolenta si fara pofta de mancare.Sedinte de psihoterapie(terapie prin vorbire) am facut doar trei cu un medic psih.din iasi pe care eu il credeam foarte bun din cele auzite, dar acestea durau intre 5 si 10 min si am ramas dezamagit de modul cum vorbea cu mine. Da intradevar este foarte important sa descopar cauza bolii dar pe la toti medicii care am fost nici unul nu m-a lamurit exact .De aceea am apelat la dumneavostra.ati putea sami recomandati un medic .MULTUMESC FOARTE MULT
Raspunde
0
Psih. Liliana Munteanu
acum 13 ani
Va rog sa imi scrieti pe mail-ul privat: [email protected], pentru a va putea trimite mail cu eventuale recomandari. Multumesc!
Raspunde
0

Psih. Iordache Iuliana
acum 13 ani
buna ziua,
cu siguranta suferinta d-voastra e cit se poate de reala si dramatica.din fericire aceasta tulburare de panica se rezolva cu psihoterapie cu mult succes ,ulterior renuntindu-se complet si la medicatie.in psihoterapia integrativa se lucreaza atit cu planul mentalului constient cit si cu planul subconstient,rezultatele sunt foarte incurajatoare.este pacat sa ramineti in aceasta suferinta si sa nu va puteti trai viata bucurindu-va de ceea ce aveti.ceea ce ati facut d-voastra nu a fost terapie, a fost mai degraba ,,o mina pe umar,,.din experienta va spun , aceasta tulburare se rezolva cu siguranta cu psihoterapie. cu respect iuliana iordache