.
Am anxietate și atacuri de panică primeam tratament , am aflat ca sunt însărcinată cu 3-lea copil.. dacă las copilul trebuie să renunț la tratament , mi-e frică ca nu mă voi putea descurca ..
sunt distrusă
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu
acum o ora
Bună dimineața, doamnă! Nu aveți motive să fiți distrusă deoarece pentru anxietate și atacuri de panică se face psihoterapie – de preferat psihoterapie cognitiv comportamentala! Tratamentul dat într-o astfel de situație, nu face decât să ascundă sub preș motivele profunde ale declanșării atacurilor de panică, necesitând în timp mărirea dozei prin adaptarea corpului la tratament, dependența de medicație și, în final, esxaladarea simptomatologică.
În cadrul psihoterapie cognitiv comportamentale veți identifica motivele apariției acestor stări și veți învăța să le controlați, creând astfel modele de adaptare la diverse situații stresante din viață.
Vă recomand să vă adresați unui psihoterapeut cu care să simțiți că rezonati!
Toate cele bune!