.
buna ziua,am 18 ani si o problema.Am devenit foarte sperioasa in momentul in kre tb sa ma intalnesc cu un baiat pentru care am sentimente sau el pentru mine.Simt o frica totala pana in momentul in care ma intalnesc cu acea persoana.Apoi revin la normal.Numai gandurile astea ma sperie,ce fac daca mi se face rau?Ce fac daca vomit?Daca isi schimba impresia despre mine?Senzatziile sunt foarte neplacute.Imi transpira mainile,stomacul meu o ia razna,simt gen o ametzeala si pur si simplu imi vine sa o iau la fuga.Am urmat psihoterapie timp de cateva luni,si se simtzea o ameliorare si cu toate astea am renuntzat.Ce sa fac sa trec peste?De fiecare data cand cineva imi poarta sentimente sau invers simt ca o iau razna si nu vreau sa mai stiu de acest lucru.
Adauga raspuns
Raspunsuri (7)

Psiholog Dr. Diana Nagy
acum 13 ani
Problemele noastre nu apar din senin. Pornesc de la anumite evenimente, in cazul dvs. intalnirea cu un baiat la care tineti sau care tine la dvs. Gandurile pe care le-ati enumerat determina senzatiile neplacute de care vorbiti. Una dintre modalitatile prin care puteti elimina aceste senzatii (ceea ce stiintific se numeste atac de panica) este schimbarea modului in care ganditi. Din moment ce psihoterapia a produs ameliorari, va sfatuiesc sa reluati tratamentul psihologic pentru ca efectele sa fie de durata. Numai bine!