.
Inainte cu o saptamana de Revelion prietenul meu a spus sa ne despartim...Au fost multe acumulate pe parcursul anilor si de o parte si de alta si am vrut sa vedem cum ne este unul fara celalalt, insa in scurt timp ne-am impacat. Acum relatia noastra merge din ce in ce mai bine, ne-am mutat impreuna, avem ganduri de casatorie, imi spune des ca ma iubeste, insa eu am avut un soc si de atunci aproape zi de zi am atacuri de panica, mi-e teama sa nu ma paraseasca, mi-e teama sa nu imi pierd mintile. Am devenit f posesiva, eu nu eram asa, eram libertina, eu ieseam cu fetele, el cu baietii, dar eu m-am inchis in mine, nu mai vreau sa ies nicaieri, as petrece tot timpul cu el...am ramas cu gandul ca o sa ma paraseasca, ca imi ascunde ceva. Ce sa fac sa scap de ideile astea?
Adauga raspuns
Raspunsuri (8)
DeeaD
acum 13 ani
Incearca sa gandesti pozitiv.. ca nu te va lasa.. ca te iubeste .. Gandeste-te ca odata ce v-ati impacat.. el nu poate sta fara tine, si nici tu fara el.Va iubiti, si asta conteaza.
Raspunde
1
Advertisement
Filipa
acum 13 ani
Daca te vei purta altfel, adica daca esti obsedata, posesiva, geloasa, s-ar putea chiar sa te paraseasca. Ar trebui sa-ti impui sa te linistesti. Te iubeste, stati impreuna, va veti casatori, deci nu-i cazul sa-ti faci griji. Barbatilor nu le plac femeile prea sacaitoare, enervant de geloase. Trebuie sa ai incredere, acesta este un incredient de baza intr-o relatie. Daca nu ai incredere in el, nu are rost sa va casatoriti. Ii vei amara si lui viata si ti-o vei amara si tie. Vei suferi permanent facand scenarii imaginare cand nu va fi langa tine. In ultima instanta, consulta un psiholog. Sanatate si ai incredere in tine, in dragostea voastra si in el.
Raspunde
1
Iuli
acum 13 ani
Mergi la un psiholog.
Raspunde
1

Psiholog Liliana Puchea
acum 13 ani
Buna seara
Din ceea ce descrii aici observ ca cel care a avut initiativa separarii a fost prietenul tau
Probabil nu te asteptai la asta
Insa, desi, lucrurile au luat o turnura pozitiva tu nu mai esti cea de dinainte si te-ai inchis in tine umbrita de gindurile pesimiste pe care le ai in legatura cu el si cu relatia voastra
Asta poate aduce o stare de tensiune intre voi doi mai devreme sau mai tirziu si sunt sigura ca nu iti doresti asta
Pentru a-ti clarifica gindurile, a te reconecta la tine si la ceea ce simti tu cu adevarat astfel incit sa poti avea o relatie de cuplu bazata pe deschidere si incredere reciproca poti apela la un psiholog
Iti doresc succes in demersul tau
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722 207 760
Adresa cabinet : Bucuresti, str. Academiei, nr 7-9 , et.1, cam 21-22, zona Universitate
www.psihoterapiecabinet.com.ro