.
Bună! În urma cu 6 luni am început sa dorm ocazionala la o prietenă, de fiecare data când am dormit la ea am început sa am palpitații și stări de neliniște. Am mers la doctor deoarece uneori ma dore capul, mi-a dat un tratament cu antidepresive. Țin sa precizez faptul ca în timpul tratamentului nu mai avem dureri de cap s-au palpitații, de când am terminat tratamentul am început sa am iarăși stări de neliniște și dureri de cap. Sufăr și de insomnie și în ultimele luni am cam stat prin casa și am insomnii. Câteodată simt ca ma cuprinde disperarea, nu mai știu cum sa ma calmez îmi țiuie și urechile. Am atâtea simptome încât nici nu știu ce am exact.
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
acum 8 ani
Buna ziua,
Ac***a in vedere istoricul anxios-depresiv si faptul ca la incetarea tratamentului au reaparut simptomele, palpitatiile si starile de neliniste se repeta intr-o anumita situatie, este foarte probabil sa fie o problema pe fond psihic.
Totusi, aceste simptome pot aparea si din cauze fizice. Se recomanda si un consult la medicul de familie. Daca in urma investigatiilor medicale, nu exista nicio problema de natura organica, apeleaza din nou la medicul psihiatru si la un psihoterapeut.
La incetarea medicatiei, de cele mai multe ori simptomele revin, de aceea este bine sa combini tratamentul medicamentos cu tratamentul psihoterapeutic.
Aceste probleme de anxietate si depresie pot fi rezolvate la psihoterapeut in cadrul sedintelor de psihoterapie.
Despre eficienta psihoterapiei cognitiv-comportamentale in tratarea anxietatii, depresiei si insomniei, poti citi accesand aceste link-uri in bara de cautare:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/depresie/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/insomnie/
Sper ca aceste informatii sa iti fie folositoare. Alte articole de specialitate poti citi in site-ul Psihoutil.
Pentru alte informatii, imi poti scrie aici sau pe mail-ul personal.
Multa sanatate!
Gabriel Pîrvan psihoterapeut
Telefon: 0764.443.184
Mail: [email protected]
Website: http://www.psihoutil.ro/