.
Buna ziua. Numele meu este Steluta, am 35 de ani, doi copii...si sunt extrem de stresata, ingrijorata de ziua de maine si foarte obosita.
De circa doua luni au inceput sa imi tremure mainile foarte tare, am palpitatii, tahicardii ..la diverse ore, mai ales la trezire dimineata. Sunt vesnic obosita, am slabit foarte mult si efectiv nu inteleg ce se intimpla. Rog a ma ajuta.
Adauga raspuns
Raspunsuri (7)
ckris
acum 14 ani
Buna seara! Problemele pe care le avati sunt destul de serioase dar cel mai bine este sa va adresati unui medic. PASTE FERICIT!
Raspunde
0
Advertisement
Teo
acum 14 ani
Draga Steluta,stresul s a adunat si acum starea ta fizica iti arata ca nu ai avut grija de tine si de sanatatea ta. Incearca sa ceri ajutorul sotului in cazul in care el exista in viata ta,sau a unei rude pentru a imparti cu ei responsabilitatile zilnice/casnice.Roaga o ruda apropiata sa te aiba grija de copii macar 2-3 ore pe saptamana, zi in care tu vei face ceva doar pentru sufletul tau.Indrazneste sa ti iei liber 2-3 ore de la aceasta "functie" importanta si grea, cea de a fi mama.Iti recomand ca in acele 2 ore libere sa mergi la coafor sau sa te relaxezi intr un mod care functioneaza pentru tine.
Incearca sa iei vitamine in fiecare dimineata,nu suntem roboti,avem nevoie de energie si forta pentru a infrunta fiecare zi.
Incearca sa vorbesti cu o buna prietena sau o ruda care te poate intelege cel mai bine, vei simti ca ai dat o parte din problemele tale celeilalte persoane, te vei simti un pic mai usurata.Vorbeste cu o persoana care poate sa te sustina si sa te creada.
Daca iti permiti vorbeste cu un psiholog,fa o sedinta de curiozitate si vezi cum te simti.
Ceea ce ti se inatmpla tie este absolut normal pentru o mama cu atatea responsabilitati,nu esti singura ! Vitaminele si o prietena buna ar fi doi pasi importanti pentru a te simti mai bine.
Mergi si la medicul de familie, dupa ce ti va face o examinare te vei simti mult mai bine la sfarsit cand vei auzi ca din punct de vedere medical nu ai nimic grav.
Oboseala isi spune cuvantul, nu te ingrijora.
Raspunde
0

Psihoterapeut Adina Demian
acum 14 ani
Buna ziua draga Steluta,
Imi pare rau sa aud ca ai astfel de stari, cred ca sunt foarte neplacute!
Daca nu ti-ai facut investigatii medicale inca, iti recomand sa mergi la medicul de familie sa-ti faca trimiteri ca sa faci cateva investigatii medicale. Daca aceste investigatii, ies bine, exista marea posibilitate sa fie vorba despre anxietate cu atacuri de panica, ptr detalii te invit sa citesti articolele: http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/tulburari-psihice/18-anxietatea, http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/tulburari-psihice/17-atacul-de-panica . Pentru a scaa de aceste stari, este nevoie sa incepi cateva sedinte de psihoterapie cognitiv- comportamentala, in urma carora sa ajungi sa-ti controlezi foarte bine emotiile.
daca nu esti din bucuresti, poti beneficia de aceste sedinte de psihoterapei online, http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/7-psihoterapie-online.
Succes si numai bine!
O zi grumoasa si cate se poate de echilibrata!