.
Buna seara! Sunt o tanara care are o problema pe plan sentimental si care este foarte anxioasa de tot ce tine despre prezent si viitor. Nu am avut relatii lungi, cea mai lunga de 6 luni, am avut si doar relatie sexuala cu mai multi barbati din naivitate(credeam ca daca incercam asa vom putea avea dupa o relatie sau incepeam o relatie si dupa ce o faceam la scurt timp nu mai vorbeam, eram tratata cu indiferenta, nu mai spunea nimic, unii ma jigneau). Sunt mai fricoasa de fel si cu cel cu care am stat 6 luni m-am despratit pentru ca voia sa fac ce voia el si desi nu ma amentase, ma santaja emotional(fiind si mai sensibila si cu probleme in familie-confllictul intre generatii) ca va posta poze cu mine mai indecente pe care le avea ca find in relatie fiecare face ce vrea si discuta cu partenerul si orice se intampla trebuie sa ramana in cuplu, intre cei doi. Dupa ce multi parteneri s-au comparat urat, am ales si eu sa fiu indiferenta cu unii, sa ma comport mai urat adica sa le spun unora adevarul in fata care voiau sa ma pacaleasca si care doar vorbeau si se credeau superiori si adevarul doare... am cunoscut un barbat de ccurand pe un site de dating pt ca nu prea am unde sa-l cunosc si cred ca nu sunt sanse sa apara persoana potrivita daca nu o caut, nu am rabdare, el a fost oarecum ok la inceput dar nu prea mai e atractie, vrea sa o facem fara prezervativ si sa iau pastile si eu nu vreau sa ma ingras si imi e frica de boli, de sarcina. daca ai probleme cu rinichii di azospermie nu poti folosi prezervativul, nu sta... stie cineva...va rog...eu cred ca nu are legatura ci e un moft... acum dupa ceva timp de relatie eu nu vreau sa mai risc fara si ne-am despartit, nu ne putem intelege...eu sunt singura si am nevoie si sa ma simt iuibita, si sa imi satisfac nevoia, sa am o relatie dar nu prea ies in oras ca nu am cu cine si pe siteuri nu vreau sa mai stau,, cum fac sa am rabdare ca va aparea candva persoana potrivita sau ce sa fac sa ma impac desi nu prea comunicam chestii importante si am nevoie de mai multe disccutii cu el si nu prea vrea. mai citesc, mai ies singura afara, lucrez, ma mai uit la un film dar simt nevoia de cineva alaturi cu care sa vorbesc, sa ma ia in brate. ma simt foarte singura si am nevoie de parerile voastre. am povestit tot asta si sper sa nu va plictisti si sa para cu detalii insa pentru psihologi conteaza, am studiat si eu psihologia in facultate si am nevoie de mai multe pareri, perspective. ma simt prea singura si parca nu mai gandesc ce ar fi bine sa fac,va multumesc si astept cu nerabdare raspunsurile voastre.
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu
acum 5 ani
Buna seara stimata domnisoara! Toata problema pleaca de la tine... este un intreg complex de factori, nu am cum sa iti explic aici si nici nu te-ar ajuta; te va a juta, insa, sa te cunosti mai bine, sa iti intelegi gandirea, comportamentele si emotiile, si felul in care toate acestea conlucreaza la ceea ce suntem. Iti recomand psihoterapie cognitiv-comportamentala si, singurul sfat pe care ti-l poate da un specialist (restul de lucruri vei invata sa le descopri, fiindca sunt latente in tine) este sa iti acorzi un timp de pauza in relatii, timp in care te vei ocupa doar de tine.
Daca doresti sa imi pui intrebari despre terapie ma poti contacta la adresa de adresa_web_filtrata , stef.budacu (sau la numarul de telefon afisat). Dupa cateva sedinte de terapie, deja vei fi altfel!
Toate cele bune!