.
Buna, ma numesc Elena am 34 ani si sunt insarcinata in 5 saptamani.mai am un baietel de 5 ani si mi-am dorit din tot sufletul inca un copil desi imi era un pic teama de sarcina nejustificat deoarece la prima nu am avut probleme. am stabilit ca acum e momentul si asteptam cu bucurie si nerabdare sa apara cele 2 liniute pe test. Acum la gandul ca sunt insarcinata totul a luat o intorsatura urata : teama, ganduri urate, panica, insomnie de 10 zile ,disperare. ce sa fac? nu vreau sa pierd aceasta sarcina, pot depasi momentul? e doar o reactie a hormonilor? cum sa ma salvez? eram puternica si plina de viata dar acum nimic nu-mi mai face placere. ajutati-ma va rog.....
Adauga raspuns
Raspunsuri (13)
Filipa
acum 13 ani
Ce teama sa ai? Daca ti-ai dorit sa ai inca un copil si dorinta ti s-a implinit, ar trebui sa fii fericita. Mie mi-a placut sa fiu gravida(am 2 nasteri naturale, 2 fete mari de care sunt foarte mandra), ma simteam atunci foarte valoroasa. Un copil dorit este un dar divin. Bucura-te si alunga orice gand rau. Stii ca va fi bine, vei avea doi copii, adica doua bucurii.SANATATE MAXIMA.
Raspunde
0
Advertisement
acum 13 ani
Multumesc pentru incurajare FILIPA. Am citit frumosul mesaj de nenumarate ori si am plans. E foarte adevarat ce spui, cred in divinitate si vreau din toata inima sa depasesc aceste temeri ca sa ma pot bucura alaturi de familie asa cum a fost la primul copil. MULTUMESC!
Raspunde
0
Isabela
acum 13 ani
Buna,
Incearca sa nu te mai gandesti la ce o sa se intample in viitor. Incearca sa te concentrezi in prezent si sa lasi lucrurile sa vina de la sine. Asculta muzica care sa te relaxeze. Petrece cat mai mult timp cu copilul tau si incearca sa fii cat mai optimista. Stiu ca este greu sa faci toate aceste lucruri atata timp cat mintea iti este ocupata cu ganduri negative.
Raspunde
0
irina
acum 13 ani
Nu te speria mamico! Sunt reactii cauzate in principal de raliul hormonilor.Si nu esti singura care simte asa.La mine,cea de-a doua sarcina a survenit dupa 7 ani si ceva luni.Am avut un amalgam de sentimente, nesiguranta,nu aveam puterea sa ma bucur.Am mers la dr.plangand. Dar a trecut totul, repede imediat ce am inceput sa fiu absorbita de mersul sarcinii, si cele neceasare in primul trimestru.Apoi, dup ce am ajuns acasa cu piticul meu, am realizat mai mult decat oricand ca Dumnezeu a facut pentru mine cea mai mare minune: a dat timpul inapoi! pentru ca de fiecare data priveam fotografiile cu gaza mica, cu ochii in lacrimi dorindu-mi cu ardoare sa mai fie mica, mica macar putin.Si uite ,acum cu piticul mic, retraiesc in fiecare zi minunile pe care doar o mamica le poate simti. Fii puternica, spune rugaciuni si vei fi O MAMICA GROZAVA! Sanatate multa tie si alor tai, si sarcina usoara!
Raspunde
0

Psih. Iordache Iuliana
acum 13 ani
buna ziua ,
este fireasca o doza de anxietate,inteleg insa ca aceasta a depasit cu mult pragul de normalitate.nu este cazul sa-ti spun ca tot ce simti transmiti copilului,el se hraneste cu tot ce insemni tu ,inclusiv emotionalitatea ta.in cazul in care reactiile tale anxioase sunt in continuare mari ,te-ar ajuta o alta perspectiva,modalitati de reducere a anxietatii prin tehnici specifice,modificarea cognitiilor irationale......e o etapa noua in viata ta,inseamna ca multe lucruri se vor schimba,e firesc sa-ti fie teama gindind daca vei face face fata,gindindu-te poate chiar la viata ,sanatatea ta,...la cel mic de acum....lucrurile pot fi amplificate intr-un mod dramatic sau tratate cu amplitudinea normala,sanatoasa.esti intr-utotul responsabila de felul in care gindesti si simti,asa cum faci sa-ti fie teama (cu mintea),la fel poti face sa-ti fie bine....
daca nu reusesti de una singura ,poti apela la ajutor,citeva sedinte de consiliere iti vor fi de mare folos.o parte din ceea ce simti,gindesti am traversat personal ,teama initiala am depasit-o iar acum am doi copiii buni,un baiat de 16 ani,o fetita de 10 ani si crede-ma ... a meritat cu prisosinta.nimic din ceeace ce primim nu se face fara un scop mult mai inalt... cu mult respect iuliana iordache