.
Am 17 ani si acum cateva luni am facut atac de panica din cauza unui film cu exorcist, am visat ca pateam si eu la fel si m a afectat foarte mult. In scurt timp, am facut atac de panica din cauza fricii pe care am trait o. Si aici a inceput cosmarul meu.. am dezvoltat anxietatea, am mai avut cosmaruri, de atunci pana in ziua de azi traiesc in teroare. Am impresia ca sunt intr o lume ireala, nu sunt in stare de nimic, am avut si TOC de fapt inca am, simt ca o sa cedez si o sa o iau razna. Acum cateva zile am facut atac de panica din cauza aceluiasi film, pt ca am vazut fara sa vreau reclama la TV si am retrait panica aia. Aseara am avut un vis din care nu puteam sa ma trezesc si aveam impresia ca era cineva rau cu mn in camera.in fine, am cautat pe net si am gasit tot felul de explicatii "mistice" legate de fantome, demoni etc si m am speriat rau, efectiv sunt traumatizata, nu ma pot bucura de viata.. AJUTATI MA , VA ROG SIMT CA O SA CEDEZ !!
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
acum 8 ani
Din ceea ce relatezi, pare ca te confrunti cu simptome de anxietate patologice. Inteleg ca te-ai speriat si ca iti este foarte greu.
Psihoterapia tulburărilor de anxietate nu este altceva decat un proces de invatare. Nu este o bagheta magica care te vindeca la simpla atingere. Nu este o pastila pe care o iei si te vindeca pentru totdeauna. Tu esti persoana care trebuie sa investeasca resurse pentru a invata si apoi pentru a exersa ceea ce inveti in sedintele de psihoterapie.
Despre tratamentul: anxietatii, al atacului de panica, stresului posttraumatic, al tulburarii obsesiv-compulsive, poti citi accesand aceste link-uri:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/panica/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/stresul-posttraumatic/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/obsesie/
Speranta, rabdare si perseverenta!
Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/