Supa de legume cu porumb

Actualizat: 29 Octombrie 2014

Valori nutritive/500g:

Calorii: 383
Glucide: 49.7
Grasimi: 15.6 g
Proteine: 13.9 g



Ingrediente:



Mod de preparare:

  1. Se taie cuburi morcovul si radacina de patrunjel si se rumenesc in unt. Se adauga putina apa si se mai lasa pe foc 15 minute.
  2. Se adauga sare, dupa gust.
  3. Intr-o oala, se adauga 700 de grame de apa si cubul-condiment si se pun la fiert cartofii taiati si varza (conopida).
  4. Se adauga apoi restul legumelor si porumbul si se lasa la fiert circa 15 min.
  5. Se serveste cu verdeata si smantana.


Va dorim pofta buna!


Citeste si despre:

Profitati de vara - imbogatiti-va dieta cu legume proaspete! Cat inseamna o portie de fructe sau legume? Dieta cu supa de varza Dieta cu supa de varza - beneficii si riscuri Alimentatia si varsta - Rolul fibrelor in dieta 5 simptome ale deficientei de magneziu: Cum poate fi combatuta hipomagnezemia si cum putem reface “rezervele” de magneziu din organism? Decodifica acum ingredientele produselor de ingrijire a pielii Ce ingrediente din detergenti de rufe pot provoca eczema ? Capsunile: surse naturale de antioxidanti Alimentatia sanatoasa Dieta Sacred Heart Invata sa te hranesti sanatos: top alimente recomandate si alimente nesanatoase Ghid de cumparare a alimentelor congelate