Fasole rosie cu legume

Publicat: 23 Ianuarie 2009

Informatii nutritionale/portie (135 g):

Calorii: 235
Proteine: 8.5g
Grasimi: 9 g
Glucide: 27.5


Ingrediente:


Mod de preparare:

  1. Se fierbe fasolea in apa timp de 2-3 ore.
  2. Se taie marunt ceapa si se caleste cu putin ulei. Se adauga sosul de rosii in tigaie si se condimenteaza cu sare.
  3. Se amesteca legumele ceapa si sosul cu fasolel.
  4. Se aseaza in farfurie si se orneaza cu marar.

Reteta recomandata diabeticilor!


Va dorim pofta buna!


Citeste si despre:

Fructe si legume de iarna. Conditii de depozitare si moduri de preparare Beneficiile fructelor si legumelor de vara Cum sa mancati mai multe legume verzi Beneficiile legumelor de primavara pentru sanatate Fasolea verde - informatii nutritionale si retete sanatoase 5 simptome ale deficientei de magneziu: Cum poate fi combatuta hipomagnezemia si cum putem reface “rezervele” de magneziu din organism? Cum actioneaza stresul? Afla care sunt solutiile naturale antistres Ai des infectii urinare? 10 legume cu continut redus de carbohidrati Carnea rosie si efectele sale asupra sanatatii O dieta bogata in fibre si legume poate ajuta la ameliorarea depresiei Alimente usoare de vara Secretele alimentatiei sanatoase si ale portiilor controlate