La sfarsitul lunii iunie, la Ceremonia de decernare a premiilor EACA Care 2010, campania antifumat a Comisiei Europene "Help - Pentru o viata fara tutun" 2009 - 2010 (HELP 2.0) a fost recunoscuta inca o data pentru creativitate si inovatie, fiind desemnata castigatoare la categoria "Institutii Guvernamentale".
Premiul recunoaste excelenta in marketing social si face parte din angajamentul EACA (European Association of Communication Agencies) de a promova Responsabilitatea Sociala Corporativa, principalul obiectiv fiind acela de a sublinia contributia industriei de publicitate in societate, prin selectia si premierea campaniilor de marketing social care s-au dovedit a avea succes prin creativitate.
Dl. Thomas Mann, Membru al Parlamentului European si presedinte al juriului format din Membri ai Parlamentului, reprezentanti media, agentii si stakeholders, a inmanat trofeul echipei HELP, la Parlamentul European de la Bruxelles.
Acest premiu face parte dintr-o serie de premii prestigioase pe care campania HELP le-a primit de-a lungul anilor din partea specialistilor industriei de comunicare, printre care: Empreintes Grand Prix in 2008 si 2009, 2 premii la Paris E-Marketing 2009, Top Com Consumer marketing Grand Prix in 2008 si un Leu la Cannes in 2008. in total, de-a lungul anilor, 11 premii au recunoscut valoarea acestei campanii de comunicare pan-europeana.
In Slovacia, campania HELP a primit premiul "Tigareta Rupta" la categoria "Welfare".
"Tigareta Rupta" este un premiu care se acorda in fiecare an de Ziua Mondiala Fara Tutun de catre un juriu constituit din personalitati "anti-tutun" din Slovacia: Presedintele Societatii Medicale, Directorul Autoritatii de Sanatate Publica, expertul OMS si un reprezentant al Coalitiei Nationale impotriva Tutunului.
Juriul nominalizeaza 5 candidati pentru fiecare din cele 3 categorii: Media, Personalitate publica, Viata sociala si culturala si proiecte Welfare.
Despre campania HELP
Obiectivul campaniei multi-media a Comisiei Europene "HELP - Pentru o viata fara tutun" este de a constientiza tinerii despre pericolele consumului de tutun si de a le oferi ajutor pentru a rezista presiunii pe care o exercita in acest sens mediul lor social, in toate cele 27 de State Membre UE.