Alimentele care ingrasa pe timpul verii

Publicat: 07 Iunie 2012 | Actualizat: 07 Iunie 2012
Autor: SfatulMedicului

Generalitati


Odata cu venirea sezonului cald, majoritatea oamenilor participa la diverse activitati precum gratare in aer liber sau petreceri care incurajeaza consumul de alimente cu continut ridicat de grasimi precum carne, inghetata sau bere.

In cazul in care nu consumati cu masura astfel de produse alimentare, kilogramele in plus nu vor intarzia sa apara. Iata mai jos care sunt aceste alimente si cum le puteti ocoli astfel incat sa nu adaugati kilograme in plus siluetei dvs.

Carnea grasa gatita pe gratar

Gratarul poate aduce dezavantaje siluetei dvs. 500 de grame de friptura cu os poate contine pana la 1500 de calorii si 125 g de grasime. Un cheeseburger normal contine 750 calorii si 45 g de grasime.

Continut mare de grasimi si calorii au si coastele de porc sau vita, deoarece provin din partea cea mai grasa a animalului. Atunci cand mergeti la gratar, consumati muschi de porc, piept de pui fara piele si carne slaba de vita.

Carnatii

Chiar daca preferati sa consumati carnati si alte preparate asemanatoare alegeti alternativele care au continut redus de grasimi si calorii. Chiar si aceste variante contin insa si cantitati mari de sodiu. Un hot dog are 280 calorii, 15 g grasimi si 1250 mg de sodiu.

Salatele cu maioneza

O jumatate de ceasca de salata de cartofi are 180 de calorii si 12 g de grasime, in timp ce o salata de varza la aceeasi cantitate contine doar 150 de calorii si 8 g de grasimi.

Pentru a reduce caloriile, incercati sa faceti salatele cu maioneza cu continut scazut de grasime sau amestecati maioneza normala cu iaurt sau smantana cu continut scazut de grasimi. Adaugati diverse legume pentru a creste cantitatea de fibre si nutrienti din salata.

Bauturile

Hidratarea este esentiala in timpul verii, dar anumite bauturi pot face ravagii cu talia dvs. Acordati atentie alegerilor dvs.

O doza de 330 ml de ceai dulce, sucuri indulcite, bauturi energizante, bauturi acidulate sau bere, contine aproximativ 150 de calorii. Milkshake-urile si preparetele reci cafeinizate contin mai multe calorii. Consumati apa si versiunile cu putine calorii ale bauturilor dvs. preferate.

Topingul pentru salate

Salata poate fi cina de vara perfecta, un bol plin de legume proasete cu continut sscazut de grasimi si calorii, dar ceea ce adaugati peste salata poate duce la ingrasare.

Bucati de pui prajit, sunca, branza, sosuri cremoase si crutoane sunt principalii vinovati. Mai bine, adaugati in salata carne de pui la gratar, fasii de carne slaba sau oua, apoi multe legume si stropiti preparatul cu un sos cu putine calorii.

Gustari si snaks-uri

Cantitati mici din orice fel de gustare nu dauneaza prea mult, dar excesul poate avea efecte negative asupra siluetei. 25 g de chipsuri de cartofi sau pufuleti cu branza, contin aproximativ 160 ca si 10 g de grasime.

O cutie de floricele de porumb din comert poate avea 550 de calorii si 31 de grame de grasime. Consumati ca gustare fructe, legume cu sosuri fara grasimi sau portii mici de floricele de porumb cu continut scazut de grasimi.

Carne de pui prajita cu pesmet

O portie mare de pui prajit este o modalitate usoara de a hrani mai multe persoane, dar este posibil ca acest aliment sa nu fie tocmai indicat pentru silueta sau arterele dvs.

Renuntati la carnea de pui prajita si puneti mai bine pieptul de pui fara piele pe gratar. Adaugati mirodenii pentru un gust mai bun al carnii de pui. Diferentele nutritionale sunt considerabile. O portie de piept de pui fara piele 167 calorii, 7 grasimi.


Email

In care cartier din Bucuresti iti recuperezi cel mai repede investitia intr-un apartamentIn care cartier din Bucuresti iti recuperezi cel mai repede investitia intr-un apartament

Test de matematica: Poti obtine punctaj maxim?Test de matematica: Poti obtine punctaj maxim?

Un copil nu spune ca sufera de anxietate, ci Ma doare burticaUn copil nu spune ca sufera de anxietate, ci Ma doare burtica

Citeste si despre:

Idei de preparare si servire sanatoasa a alimentelor pe gratar in timpul verii

Alimente si bauturi care va pot ingrasa pe timp de vara

6 moduri de prevenire a ingrasarii in timpul vacantei de vara

8 ponturi realiste pentru tonifierea corpului inainte de sezonul estival

Colesterol crescut la 20 de ani? Dr. Irina Macovei-Dorobantu, cardiolog: In cazul pacientilor cu dislipidemii genetice este necesar screening-ul rudelor de gradul I

Importanta Calciului pentru organism

Dintre secretele articulatiilor: glucozamina si condroitina

Slabiti 10 kilograme in 21 de zile - dieta de detoxifiere Martha Vineyard

Despre vara si prea multe calorii

Cele mai sanatoase fructe sarace in carbohidrati

Ramai activ chiar si in anotimpul rece!

Variatiile glicemiei – de ce apar?