La 5 ani de la infiintare, Ivatherm, prima companie romaneasca de dermocosmetice, anunta rebrandingul marcii. Primele trei produse cu design nou se afla deja pe piata din luna aprilie. Pana la sfarsitul acestui an, trei sferturi din portofoliul de produse vor fi redesenate. Prin rebranding, marca se pozitioneaza mai clar, accentuand latura emotional-afectiva a comunicarii sale cu publicul. Conceptul s-a centrat pe "siguranta" si "inovatie" ca fiind principalii sai asociatori de imagine.
"Siguranta" - produsele Ivatherm sunt dermocosmetice, produse sigure, testate dermatologic, distribuite numai in farmacii, recomandate de medicii dermatologi si farmacisti.
"Inovatie" - produsele Ivatherm sunt formulate cu cei mai noi si performanti ingredienti activi, a caror eficienta este demonstrata stiintific.
Formularea gamei anticelulitice, de exemplu, avand ca principal ingredient activ Resveratrolul - extrem de apreciat in acest moment, a adus marcii Ivatherm prestigiul de a fi prima companie de cosmetice care a utilizat acest ingredient inca din anul 2005. Noua formula anticelulitica recent lansata pe piata are o actiune mult mai intensa datorita concentratiei duble de Resveratrol. Astazi Resveratrolul este comercializat ca si supliment alimentar, este ingredient activ utilizat de nume sonore in cosmetologie si subiect al multor publicatii de specialitate.
Un alt exemplu este conceptul de hidratare bazat pe tehnologia sintetizarii aquaporinelor, canale de apa ce regleaza fluxul hidric in piele, a caror descoperire a fost rasplatita cu Premiul Nobel in 2003. Acest concept revolutionar, despre care auzim astazi frecvent in presa, este prezent inca din anul 2006 in produsele hidratante Ivatherm.
"Ivatherm se afla in plin proces de rebranding. De ce am simtit nevoia de a face acest lucru, in conditiile in careel implica niste costuri suplimentare intr-un an de criza, an in care majoritatea companiilor cauta sa-si conserve resursele? Am dorit sa dam marcii Ivatherm o imagine de marca internationala prin packaging in limba engleza, cu un nou design care vorbeste mult mai bine despre valorile companiei. Noua imagine este mai supla, eleganta, proaspata si ofera perceptia de incredere", a declarat Rucsandra Hurezeanu, Director General Ivatherm.
Compania isi gandeste comunicarea in viitor prin promovarea produselor sale la medici, farmacisti, in presa, dar si printr-o strategie de comunicare in mediile online.