Pentru cine sunt recomandate suplimentele nutritive

Actualizat: 25 Iunie 2021

suplimente,nutritiveIn prezent se estimeaza ca in USA, aproximativ 150 milioane de persoane consuma suplimente nutritionale de la vitamine, minerale si plante medicinale si pana la suplimente nutritive pentru sportivi sau pentru slabit. In acest timp Administratia Alimentelor si Medicamentelor a introdus reguli mai stricte pentru comercializarea acestor suplimente nutritionale, iar consumatorii sunt sfatuiti sa se gandeasca bine inainte de a consuma acest gen de produse.
Suplimentarea nutritionala depinde in general de ceea ce mananci, de ceea ce absoarbe organismul, de afectiunile medicale prezente, de varsta si de medicamentele administrate regulat.
Suplimentele nutritionale nu trebuie utilizate pentru a substitui o dieta sanatoasa echilibrata. Unele persoane pot beneficia in urma administrarii zilnice de multivitamine. Acest lucru este important in special pentru femeile aflate la varsta adolescentei care au nevoie de 400 micrograme de acid folic zilnic. In timp ce majoritatea formulelor de suplimente nutritionale contin acid folic, femeile ar trebui sa isi administreze acid folic suplimentar.
Persoanele care tin o dieta restrictiva, ca de exemplu vegetarienii, au nevoie de unele suplimente nutritionale pentru a prevenii deficientele unor vitamine si minerale. De asemenea indivizii care au deficiente ale absorbtiei nutrientilor alimentari datorita unor afectiuni gastrointestinale de exemplu, sunt de asemenea candidati buni pentru consumul unor suplimente nutritionale.
Datorita faptului ca suplimentele nutritionale pot interactiona cu medicamentele, persoanele care folosesc aceste suplimente ar trebui sa discute inainte cu un medic, farmacist sau dietetician despre suplimentele pe care doresc sa le consume.


Citeste si despre:

Lupta cu kilogramele dupa nastere - ce medicamente de slabit sunt recomandate Regim pentru cresterea masei musculare Dieta Atkins: ghid pentru incepatori Calciul, suplimentele de calciu si importanta lor Idei pentru un mic-dejun sanatos si consistent Ai mai multa grija de pielea ta din interior Probleme cu insomnia? Iata cum poti avea un somn profund odihnitor Ai colesterolul marit? Iata de ce. Normele de igiena privind unitatile pentru ocrotirea, educarea si instruirea copiilor si tinerilor Cum sa asociati alimentele pentru a pierde in greutate Sfaturi pentru un somn bun la varsta a treia Alimente esentiale pentru oase puternice Dieta pentru combaterea inflamatiei