Cosmetic Plant – Cresteri continue ale cifrei de afaceri in pofida crizei si extinderea colaborarilor in retailul modern

Actualizat: 12 Mai 2011
Salveaza articolul pentru mai tarziu
Poti accesa articolul oricand, de pe orice dispozitiv, din contul tau sfatulmedicului.ro sau din aplicatia de mobil SfatulMedicului (iOS, Android)
Sterge articolul
Elimina articolul din lista celor salvate

Compania clujeana Cosmetic Plant raporteaza pentru primul trimestru al anului 2011 o cifra de afaceri de 1,452,014 RON, in crestere cu 13,52% fata de aceeeasi perioada a anului trecut.

Cresterile continua trendul ascendent din 2010, cand s-a inregistrat o cifra de afaceri de 5,116,012 RON (in crestere cu 24,10% fata de 2009).

Din cauza crizei economice care a afectat si Romania, multe companii au intampinat dificultati in a se mentine la nivelul din 2008 sau dinainte; de asemenea, consumatorii finali au cunoscut o diminuare a puterii de cumparare. Cosmetic Plant a contracarat efectul crizei prin aducerea pe piata a produselor de o calitate inalta la preturi accesibile romanilor. Aceasta este de fapt si misiunea companiei: realizarea produselor cosmetice competitive sub aspectul calitate-pret in vederea obtinerii unui grad ridicat de satisfactie a clientilor, precum si asigurarea dezvoltarii si profitabilitatii organizatiei pe termen lung.

Conform doamnei Susana Laszlo, Director Executiv, in aceasta perioada, in care nu numai firmele ci si consumatorii cautau sa reduca cheltuielile, multi au incercat sa gaseasca produse similare cu cele folosite in trecut, dar mai accesibile ca pret. Astfel, Cosmetic Plant a oferit ceea ce cautau consumatorii si a inregistrat cresteri continue de la un an la altul. De asemenea, dandu-ne seama ca acum este o perioada propice pentru a ne intensifica prezenta in constiinta consumatorilor, am investit in campanii de imagine in presa, ne-am sustinut mai puternic prezenta la raft si am organizat campanii promotionale.”

Pe langa performantele de ordin financiar, Cosmetic Plant da startul unei noi colaborari, douazeci de produse din gama Cosmetic Plant (inclusiv cinci produse pentru protectie solara), fiind comercializate si prin intermediul retelei de magazine Profi (cu 88 de unitati pe intreg cuprinsul tarii).

Cosmetic Plant este unul dintre producatorii importanti de produse cosmetice din Romania. Fondata ca afacere familiala la Cluj-Napoca in 1991, compania a primit certificarea ISO 9001-2000 in 2004, fapt ce atesta grija pentru calitatea produselor sale. Farmacist Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, a crezut din plin in puterea pe care natura o poate conferi stiintei si a mizat pe folosirea ingredientelor naturale in toate produsele sale. Inspirata de natura, atenta la calitate si plina de tenacitate si hotarare, Cosmetic Plant va sta mereu alaturi de clientele sale si se va preocupa de ingrijirea frumusetii acestora.


Citeste si despre:

Tumori cerebrale la copii De ce unele persoane nu isi dau seama ca au kilograme in plus Dieta cu indice glicemic scazut Reactii ale pielii cauzate de plante Top 10 cauze ale iritatiilor pielii Hipertensiunea arteriala Sifilisul - lues Ultimele noutati din lumea imagisticii medicale, prezentate la Congresul National de Radiologie si Imagistica de la Eforie Nord Enterolactis Duo: Partenerul Ideal pentru un tranzit Intestinal regulat Ateroscleroza coronariana si cardiopatiile ischemice Uleiul de jojoba: beneficii oferite pielii Painea si adevaratul ei impact asupra sanatatii Topul alimentelor ce contribuie la reglarea glicemiei Consecintele dezechilibrelor emotionale la adolescenti Diabetul zaharat tip 1 (insulino-dependent) Alergiile la produsele cosmetice