Tensoval Comfort si Liana Stanciu au lansat in cadrul Farmaciei Dona stefan cel Mare, campania: „Tensoval are grija de inima ta! Gastronomie fara tensiune” pentru a trage un semnal de alarma asupra statisticilor ingrijoratoare legate de hipertensiune.
La nivel global, peste 1 miliard de persoane sufera de hipertensiune si unul din cinci decese este cauzat de aceasta.
Tensiunea arteriala crescuta, medical - hipertensiune arteriala, este una dintre cele mai cunoscute afectiuni asimptomatice (fara simptome) cu efecte negative majore asupra sanatatii, singura modalitate de a o depista fiind verificarea periodica a valorilor tensiunii.
In Romania mai mult de jumatate (51,4%) din populatia de peste 45 de ani are hipertensiune si doar 1 din 2 persoane adulte isi cunoaste valorile tensiunii arteriale.
Campania subliniaza atat importanta unei monitorizari regulate a tensiunii, cat si necesitatea preocuparii pentru o alimentatie echilibrata, cu reale beneficii pentru inima.
Liana Stanciu a declarat: "Din experienta am invatat ca tensiunea e un parametru vital cu care nu trebuie sa ne jucam. In fiecare casa ar trebui sa existe un tensiometru."
In cadrul conferintei, reprezentantii Hartmann, firma producatoare a tensiometrului Tensoval Comfort au vorbit despre monitorizarea curenta a tensiunii arteriele care se poate face usor si exact in confortul propriei case.
Tensoval Comfort este un tensiometru digital de brat, care permite masurarea automata a tensiunii arteriale si a pulsului. Fiind validat clinic, masoara cu exactitate valorile tensiunii, este foarte usor de folosit, inclusiv de catre persoanele in varsta si beneficiaza de 3 ani garantie si service de la producator.
Si pentru ca majoritatea dintre noi apreciem o masa copioasa, uitand de implicatiile negative pentru sanatate, Tensoval Comfort propune Gastronomie fara tensiune intr-un pachet promotional dedicat persoanelor hipertensive.
Astfel, la achizitia unui tensiometru Tensoval Comfort, veti primi cadou revista “Bucataria pentru toti” cu retete dedicate persoanelor cardiace, putand opta suplimentar pentru un abonament gratuit de 3 luni la aceeasi revista.
Campania este valabila in perioada 1 octombrie 2013 – 31 decembrie 2013, in farmaciile partenere.
*O campanie Hartmann Romania.
Prezentarea companiei Paul Hartmann
GRUPUL HARTMANN se mandreste cu o traditie de peste 190 de ani in domeniul cercetarii si dezvoltarii produselor medicale si de igiena. Prezenta in 32 peste 40 de tari, din 2003 compania isi incepe activitatea si in Romania prin intermediul unei filiale proprii, oferind partenerilor din domeniul sanatatii (farmacii, magazine tehnico-medicale, spitale, clinici, cabinete medicale etc.) un vast portofoliu de produse dedicate tratamentului modern si traditional al plagilor, primului ajutor, blocului operator, diagnosticului la domiciliu, precum si o mare diversitate de bandaje si plasturi.
Prin intermediul celor doua centre operationale din Bucuresti si Targu Mures, Hartmann Romania ofera produse si servicii de cea mai buna calitate celor peste 2000 de clienti la nivel national – farmacii individuale si lanturi nationale, magazine de echipamente tehnico-medicale, spitale de stat si private, clinici si policlinici, cabinete medicale.
Unul dintre segmentele importante pentru activitatea companiei este cel de aparatura medicala pentru uz la domiciliu, mai exact: tensiometre si termometre. Pe acest segment de piata, Hartmann se afla printre liderii de piata, avand unul dintre cele mai puternice branduri de tensiometre din Romania, brandul Tensoval.
Tensoval reuneste un portofoliu complet de tensiometre: de la cel mai sofisticat model automat cu dubla determinare a valorilor pana la modelul economic, semi-automat.