Farmaciile Dona isi intampina in aceasta toamna pacientii cu un nou mesaj: „Da. DONA” - parte a celei mai noi campanii de comunicare

Actualizat: 05 Noiembrie 2019
Salveaza articolul pentru mai tarziu
Poti accesa articolul oricand, de pe orice dispozitiv, din contul tau sfatulmedicului.ro sau din aplicatia de mobil SfatulMedicului (iOS, Android)
Sterge articolul
Elimina articolul din lista celor salvate

Lantul de farmacii DONA, unul dintre cele mai iubite si cunoscute din tara, isi intampina pacientii, incepand din aceasta toamna, cu un nou mesaj: „Da. DONA”, ca parte a noii sale campanii de comunicare.

De peste 27 de ani, Farmacia DONA este parte din vietile romanilor. Cu peste 330 de unitati deschise in toata tara si aproximativ 2000 de profesionisti foarte bine pregatiti, Farmaciile DONA si-au castigat un loc binemeritat in topul celor mai importante lanturi de farmacii din tara.

Noua campanie de comunicare se bazeaza pe o abordare 360 de grade si face trecerea de la o comunicare centrata pe farmacie la una centrata pe pacienti – DONA este un brand care vorbeste cu si despre nevoile oamenilor, adresandu-se tuturor celor care isi doresc sa aiba grija de sanatatea lor, sa previna si sa trateze. Prin aceasta campanie, cat si prin serviciile oferite zilnic in farmacii, DONA isi propune sa ridice nivelul asteptarilor tuturor pacientilor care au oferit si care vor continua sa ofere incredere acestui lant de farmacii.

In Farmaciile DONA primeaza relatia stransa dintre farmacisti si pacienti, care sunt tratati de fiecare data nu doar cu ceea ce scrie pe reteta, ci si cu profesionalism, atentie si caldura. in fiecare luna, peste 2,5 milioane de romani trec pragul Farmaciilor DONA, cu incredere in serviciile unui partener capabil sa le inteleaga nevoile.

„Campania incurajeaza romanii sa spuna „DA” Farmaciilor DONA, la fel ca si cum ar spune „DA” unui membru al familiei lor extinse. Scopul nostru este de a fi perceputi nu doar ca un furnizor de medicamente si remedii, ci si ca un „companion”, la care pacientii pot apela oricand au o problema de sanatate sau intrebari legate de preventie”, a declarat Thomas Hofmann, Chief Marketing & Digital Officer - Farmaciile DONA.

Cea mai noua campanie DONA cuprinde spoturi TV si radio, executii outdoor si print, cat si o componenta de comunicare in mediul online.

***

Despre Farmacia Dona
Reteaua de Farmacii DONA este detinuta de S.C. SIEPCOFAR S.A., o companie cu capital 100% romanesc. Farmaciile DONA sunt printre cele mai apreciate din Romania, cu o traditie de peste 27 de ani si o distributie echilibrata, la nivel national. Investitiile continue in cursuri de formare si specializare pentru angajati, punerea la dispozitia pacientilor a unui portofoliu variat (format atat din medicamente, cat si din produse parafarmaceutice, cosmetice si dermatocosmetice), ofertele comerciale competitive si campaniile de educare, informare si preventie, precum si oferirea tuturor informatiilor necesare administrarii optime si sigure a medicamentelor, ne recomanda ca pe un partener de incredere si pe termen lung. in Farmaciile DONA pacientii vor fi intampinati intotdeauna cu atentie, grija, dar mai ales cu respect.


Citeste si despre:

Toamna si durerile reumatice Raceala necomplicata: administram sau nu antibiotice? Despre balonare, eructatii si flatulenta Cum sa va laudati constructiv copilul Sfaturi pentru alegerea terapeutului 10 motive pentru a schimba medicul De ce merg romanii la stomatolog? Pentru un zambet ca la Hollywood Probioticele. De la disbioza la eubioza si imunitate optima. Sfaturi pentru cei care acorda ingrijiri Tusea cronica Cum putem invinge celulita? Varicocelul, afectiunea testiculara ce poate cauza infertilitate Sindromul Prader-Willi, senzatia constanta de foame Condrodermatita nodulara: simptome, cauze si tratament