"Cel mai bun medicament este preventia" reprezinta noua pozitionare strategica a farmaciilor Centrofarm pe piata locala. Astfel Centrofarm isi asuma la nivel de companie misiunea de a contribui la insanatosirea romanilor si incearca sa schimbe atitudinea lor fata de propria sanatate.
Farmaciile Centrofarm incurajeaza controlul medical periodic prin efectuarea de analize si investigatii medicale de rutina. Prin preventie se depisteaza factorii de risc responsabili de instalarea unei game largi de boli cronice, respiratorii, cardiovasculare, metabolice sau profesionale.
Aproape orice afectiune poate fi tratata daca este depistata la timp iar eforturile sunt mai putin costisitoare decat ulterior instalarii starii de boala.
Multe dintre problemele de sanatate ale romanilor sunt provocate de obiceiuri nesanatoase precum fumatul, consumul de alcool, alimentatia nesanatoasa, lipsa exerciiilor fizice, expunerea necorespunzatoare la soare.
Alaturi de acestea, ignorarea frecventa a simptomelor si neglijarea analizelor anuale pot determina boli grave.
„Obiectivul nostru este sa determinam oamenii sa inteleaga importanta preventiei. Centrofarm a creat o traditie din organizarea de campanii medicale, educare si prevenire a unor afectiuni cu incidenta ridicata in Romania. Anul acesta este o prioritate pentru noi continuarea si dezvoltarea acestui tip de programe”, a declarat Dorin Catana, Director General Centrofarm.
„Noua campanie Centrofarm nu este doar o simpla campanie de imagine ci un act strategic extrem de important care se va regasi in toate fatetele mixului de marketing. Astfel Centrofarm plaseaza in centru filozofiei companiei o misiune sociala, aceea de a-i ajuta pe romani sa ramana sanatosi. Centrofarm isi asuma cu mult curaj leadershipul in categorie si schimba regulile jocului. intr-o categorie asociata cu „durere” si „boala”, marca Centrofarm va vorbi despre cum sa previi ca sa ramai sanatos”, declara Razvan Matasel, Director de strategie si partener la Agentia de strategie si creatie Arsenoaiei si Matasel.