Ducray relanseaza gama Anaphase+, cu performante incontestabile
Parul a fost dintotdeauna un atu al frumusetii, fiecare dintre noi dorindu-si un fir de par cat mai rezistent si puternic. Fie ca este ocazionala (stres, regim alimentar, oboseala sau perioada post-natala), fie ca este cronica (cauze hormonale sau ereditare), caderea parului este destul de frecventa, atat in randul femeilor, cat si al barbatilor.
Gama Anaphase+ a Laboratoarelor DUCRAY este cea mai completa formula de pe piata. Cu o evaluare clinica ambitioasa, Anaphase+ ofera un program complet de ingrijire a parului devitalizat, de stimulare a cresterii si de incetinire a caderii acestuia.
Sampon stimulator impotriva caderii parului: cu o putere hidratanta intensiva, acesta intareste firul de par, ofera un plus de volum si imbunatateste eficacitatea solutiilor impotriva caderii parului. Este primul sampon evaluat conform parametrilor obiectivi, avand o foarte buna toleranta a pielii si parului.
Formula a fost imbunatatita cu monolaurina - ingredient activ impotriva caderii parului si proteine hidrolizate din grau - ingredient activ volumizant. in plus, contine si: ruscus (stimuleaza microcirculatia sanguina), nicotinat de tocoferol (creste irigarea foliculilor, stimuleaza activitatea celulara, actiune impotriva radicalilor liberi), vitaminele B5, B6, B8 (substante nutritive pentru foliculii pilosi).
Rezultatele dupa folosire sunt mai mult decat satisfacatoare, de 88%*-samponul reduce caderea si pastreaza culoarea parului vopsit.
Balsam fortifiant: completeaza cu adevarat actiunea samponului, intarind si descurcand parul devitalizat, fara a-l incarca. Balsamul beneficiaza de o foarte buna toleranta a pielii, dar si toleranta oculara, avand in compozitie proteine hidrolizate din grau, ruscus, nicotinat de tocoferol si vitaminele B5, B6, B8. Produsul releva 84% satisfactie** la folosire.
Produsele Anaphase+ se pot gasi in farmacii.
* % satisfactie asupra reducerii caderii parului, test utilizator realizat pe un numar de 67 subiecti cu varsta cuprinsa intre 18 si 65 de ani, rezultate in Z21.
** test utilizator realizat in Franta asupra unui numar de 63 consumatori, % satisfactie dupa aplicare