O bacterie contra cancerului: Clostridium novyi

Publicat: 14 Decembrie 2006

O metoda de tratare a cancerului a fost perfectionata de echipa reputatului cercetator Bert Vogelstein de la Johns Hopkins University din State Unite: chimioterapia incapsulata in liposomi combinata cu injectarea in prealabil a unei mici cantitati dintr-o tulpina atenuata a unei bacterii care in mod normal afecteaza organismul, Clostridium novyi.
Introdusa in centrul tumorii, aceasta bacterie nu numai ca infecteaza si distruge zonele hipoxice ale tumorii, dar, de asemenea, destrama lipozomii care se stabilesc in tumoarea respectiva datorita unei enzime denumite liposomaza, aceasta aceentuand eliberarea si eficacitatea agentilor anticancerigeni liposomici.
Rezultatele sunt promitatoare, iar noi studii care evalueaza actiunea bacteriei Clostridium Novyi la pacienti cu cancer sunt in curs de desfasurare.

Alimentele contra cancerului de prostata Dieta anticancer - Sfaturi alimentare pentru prevenirea si lupta impotriva cancerului Remedii naturale pentru cancerul de san Cancerul de colon si dieta Efectele tratamentului pentru cancer asupra creierului - Chemo brain Prezentati risc crescut pentru cancerul de piele? Mit sau adevar: Lucruri si alimente care pot provoca cancer! Ce inseamna, de fapt, un produs cosmetic NATURAL? Top 5 lucruri esentiale pe care sigur nu le stiai despre Omega-3 Ce sa mananci ca sa nu faci cancer: un nou plan alimentar 8 remedii antivirale naturale in lupta cu bolile, tulburarile de memorie si cancerul Intoxicatia alimentara cu Salmonella Tipuri de transplant de celule stem Recomandari pentru evitarea dezvoltarii neoplaziei mamare Top 15 alimente pentru persoanele cu insuficienta renala 10 beneficii pentru sanatate ale alimentelor condimentate