.
Atunci cand vine vb de un subiect care ma macina ,nu pot avea o discutie pe tema acestuia fara sa plang.As dorii un remediu,daca exista asa ceva.
Adauga raspuns
Raspunsuri (5)

Psih. Gabriela Miu
acum 11 ani
Buna,
Subiectele care ne macina sau care ne produc placere vin din noi intotdeauna cu o incarcatura emotionala mai mare decat cele care ne sunt indiferente. Lucrurile care ni se intampla pe parcursul vietii capata o importanta afectiva mai mare sau mai mica in functie de rolul pe care l-au jucat la momentul producerii. Este normal sa fie asa, in acest fel se nasc preferintele, afinitatile, iubirea, ura.. Ceea ce vreau sa spun este ca singurul remediu cunoscut de mine pentru ca un subiect cu o incarcatura emotionala mare sa nu te mai faca sa plangi este `eliberarea` afectului prin cuvant - adica psihoterapia. Odata cu exprimarea, cu recunoasterea, cu intelegerea, vine si eliberarea. Terapia, desi nu este un remediu cu consecinte imediate, in timp aduce liniste si putinta de a face fata emotiilor si situatiilor de viata intr-un mod mai putin dureros, mai adaptat.
Cu drag, Gabriela.