.
Cat timp poate dura un tratament cu Ginsavit? Am luat in ianuarie o cutie, dupa care m/am simtit bine. Contine toate mineralele si vitaminele si m.au ajutat pentru sistemul nervos si deficitul in Ca si Mg. care in luna februarie erau in limite normale. Acum as vrea sa iau din nou , pentru starea de agitatie, alaturi de un sedativ usor naturist. Ce parere aveti?
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)
raluca
acum 13 ani
Din cate stiu, acest medicament Ginsavit contine o combinatie echilibrata de vitamine, nu are de ce sa-ti faca rau daca iei in continuare.
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Anisia Popa
acum 13 ani
Va recomand ca inainte de a incepe tratamentul, chiar si cu produse naturiste, sa va faceti analizele care sa justifice inceperea lui. Ca si deficitul de vitamine si minerale si aportul lor crescut peste limitele normale pot produce tulburari, uneori severe. Consultati-va cu medicul de familie. Pentru starea de agitatie care inteleg ca se repeta dupa un interval de timp, puteti consulta si un psiholog. Puteti descoperi impreuna ce anume va intretine aceasta stare chiar si dupa tratament medicamentos si cu ajutorul psihoterapiei sa va reechilibrati.
Sanatate!