.
simt ca nu mai pot....traiesc cu soacra iar ea ea o fiinta foarte rea...toata ziua imi cauta nod in papura..uita lucruri si da vina pe mine...imi vb urat iar eu o tratez cu respect...din cauza ei am ajuns la 40 de kg...am si o fetita de 2 ani...face mancare si manaca de una singura iar copilului meu nu-i da nici macar de pofta..doar cand vrea ea...se inchina la dumnezeu se crede credincioasa dar nu face nimic din ceea ce cere religia...adica sa fie un om bun..ma vb la toata lumea..nimic din ceea ce fac eu nu-i convine...ea nu e o femeie curata dar se crede...ea are impresia ca e centrul tuturor..e o femeie mandra si trateaza pe toata lumea de sus....consuma si alcool...sunt multe care le face in fiecare zi iar pe mine ma doare orice vb de a ei...si tot ea se considera o victima...blesteama pe toata lumea care considera ea ca e rea si ii vrea raul..da din contra ea face rau...e de rau...sotul e plecat in strainatate si nu poate face nimic..singura solutie e sa plec dar stiu ca si dupa ce voi pleca ea ma va vb de rau..iar eu sunt o persoana ce pune totul la suflet...nu mai stiu ce sa fac...am ajuns sa cred ca de fapt eu sunt problema...
Adauga raspuns
Raspunsuri (12)
Iuli
acum 13 ani
Daca tu nu vrei sa pleci pentru ca "o sa te vorbeasca de rau si pui la suflet", atunci nu cred ca noi te putem ajuta. Toata lumea o sa iti zica acelasi lucru. Este optiunea ta sa stai si sa rabzi.
Raspunde
0
Advertisement
o femeie
acum 13 ani
Daca stii ca vorbeste aiurea nu ar trebui sa bagi in seama ce spune. Cea mai buna solutie ar fi sa-ti iei copilul si sa pleci. Poti sa stai cu chirie undeva, numai sa nu o mai suporti.Parca ti-ar placea sa fii chinuita. Conflictul dintre soacra si nora exista de cand e lumea. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa fii victima. Citeste poveste copilariei Soacra cu trei nurori si trage invataminte. Ori stai si suporti, ori iei atitudine. Esti prea sp***a ca s-o domini fizic, dar poti sa-i spui ca o oparesti, daa nu te lasa in pace. Fa o criza de nervi si amenint-o. Dar sa fie numai intre voi, fara martori. Nu recunosti apoi nimic, spui ca aiureaza, ca de obicei. Trebuie sa-i platesti cu aceeasi moneda, vede a esti sp***a si ca te influenteza e spune si de aceea se poarta urat. Ce ia-s face eu in locul tau.........
Raspunde
0
Jocelyn.M
acum 13 ani
Pai asta am sa si fac..o sa plec...sa fiu linistita ca asa nu o mai duc mult...o sa imi fie greu ..dar toate au un inceput..si sper ca inceputul meu va fi unul bun...acum ca a auzit ca vreau sa plec ma intreaba:,,si cand pleci?azi ,maine?'''' de abia asteapta sa plec...o sa-i fac bucuria asta pana la urma..oare nu se gandeste cat ma raneste cu vb ei?macar sa taca din gura daca pana la urma a vazut ca o sa plec si nu-i voi mai fi povara.ce sa mai zic...E RAUTATEA INTRUCHIPATA !!! de cand are bani(ca a muncit prin afara) nimeni nu-i mai ajunge la nas si trateaza pe toti de sus...cand nu avea bani si ii dade-am eu eram cea mai buna...sper sa nu mai dau de astfel de oameni in viata mea !!!
Raspunde
0
Ramona
acum 13 ani
..sincer,ea te intreaba knd pleci pt k intr-un mod indirect ii este frik de singuratate..cu toate k nu o sa recunoasca niciodata asta...oricum va regreta...ai sa vezi..:) sa nu imi zici k e si zodia fecioara :)
Raspunde
0

Psihoterapeut Laura Ciocoiu
acum 13 ani
Draga mea,
Lumea va vorbi oricum, si daca pleci, si daca nu pleci si in orice alte conditii...Viata ta depinde de tine, nu de toanele unei femei, care e soacra ta ( sau ale altora). Cred ca iti doresti sa fii fericita, asa cum orice om isi doreste asta. De tine depinde fericirea ta, nu de altii!
Poate e important ca sa incerci sa pui la punct anumite aspecte ale relatiei tale cu soacra- adica sa stabilesti niste limite pana unde ii dai voie sa mearga. Uneori trecem prin niste situatii, pentru ca noi permitem sa se intample asta, noi permitem celorlalti sa se comporte intr-un anumit fel cu noi.
Nu ceea ce ti se intampla e important, ci felul in care reactionezi la asta.... Modul nostru de a percepe situatia, (evenimentul, persoana) depinde de modul nostru de perceptie.
Daca tu reusesti sa te detasezi, sa iei distanta de ceea ce ti se intampla, poti sa vezi mai clar problema si solutiile pentru aceasta. Uneori, resursele interioare se blocheaza si avem nevoie de ajutor din afara, specializat.
Poate un psihoterapeut poate fi alaturi de tine, daca te hotarasti sa fii tu insati in relatia cu soacra ta,sa te afirmi si sa iti sustii punctul de vedere.
Iti doresc sa castigi increderea de care ai nevoie pentru a fi tu insati si sa poti sa mergi mai departe cu viata ta!