.
In urma certurilor pe care le am cu sotul meu care mai este si violent si imi vorbeste f urat in prezenta copilului,ba chiar ma si loveste fetita mea in varsta de 4 ani nu ma vorbeste cu mine,si se duce la taica-su vorbeste doar cu el si se joaca cu el,nu inteleg acest comportament al ei desi eu toata ziua sunt cu ea si am grija de ea si ma port frumos cu ea,pe langa faptul ca am certuri cu el mai trebuie sa suport si ca imi intoarce copilul spatele,care sa fie cauza?
Adauga raspuns
Raspunsuri (5)
silvia
acum 14 ani
Copilul nu discerne foarte bine intre BINE si Rau. Daca vede ca tata te trateaza urat, probabil considera ca esti vinovata de ceva si ca esti pedepsita pe merit. Mai poate fi vorba si de comportamentul ti[ic animalelor, acela de a tine cu cel mai puternic. Incearca sa nu mai aveti certuri in fata copilului, nu te mai lasa umilita, injosita de un sot tiran. Iti spun din experienta, ia-ti copilul si lasa-l naibii pe ticalos. Nu merita sa traiesti o viata de chin alaturi de el. Copilul nu intelege acum multe, el tine cu tatal pt ca, probabil, el ii face toate mofturile.Nu mai rabda, nu lasa sa-ti treaca tineretea in batai, insulte, jigniri. Iti doresc putere de a lua cea mai buna decizie pt tine si copilul tau.
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Paraschivescu Carmen
acum 14 ani
In alte cuvinte o sa-ti spun si eu ce ti-a spus si Silvia. Intotdeauna trebuie sa gasim problema cu cea mai mare prioritate si sa incercam sa actionam asupra ei. Problema voastra majora acum nu este respingerea copilului ci relatia voastra disfunctionala, faptul ca va certati si ca s-a ajuns la violente. E interesant faptul ca nu ai cerut ajutor pentru a imbunatati relatia cu sotul ci pentru a-ti justifica respingerea copilului, iar asta poate fi interpretata ca resemnare, acceptare, normalizare a comportamentului sotului dar neacceptarea faptului ca propriul copil sa te respinga.
Simplist si de la distanta, fara o observatie atenta si doar pe baza celor povestite de tine, se poate ca fetitei, stind numai cu tine, sa i se faca dor de tata in timpul zilei iar seara sa ii faca placere sa stea si cu tatal.