.
Acum 3 ani am gresit fata de sot, chiar dacă si el m-a înșelat de multe ori, eu tot nu stiu ce sa fac. la mijloc sunt 4 copii, el acum are pe altcineva si tot zice sa băgăm divorț, dar eu sincer nu stiu unde sunt, ce se intampla cu mine. mi-e frica si in casa sa stau, mi se pare tot timpul ca mă striga cineva, am incercat sa ma sinucid, dar la spital un domn doctor m-a facut sa inteleg ca viața este scumpa si frumoasă, merita trăită. am incercat cu pastile, cu orice, nu imi trece, simt ca nu-s aici între oameni, nu mai pot fi calmă cu nimic, nu mai stiu ce este bine și ce este rau, nu stiu dacă sunt nebună sau am o depresie, dar am dureri de cap groaznice si o amețeală. puteti sa imi dati un sfat ce sa fac, cum sa ies de aici, ca nu mai stiu nimic
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu
acum 5 ani
Buna ziua!
1. Va recomand psihoterapie cognitiv-comportamentala - faceti dvs, va fi benefic pentru toti membrii familiei! Cu siguranta aveti deja tipare verbale, cognitive, emotionale si comportamentale nedorite!
2. Copiii vor fi mult mai traumatizati cu scandal si nemultumirile voastre in casa, inclin sa cred ca toata lumea apreciaza linistea!
3. Puteti vorbi si cu un avocat, care sa il "ajute" pe sotul dvs sa inteleaga ca l-ar costa foarte mult sa paraseasca familia - daca asta va doriti...
Daca doriti sa mai discutam, ma puteti contacta telefonic sau la numarul de telelfon afisat.
Toate cele bune!